هافمن، حامی حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی و استانی

پنجره‌ایرانیان؛ هافمن، شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده از ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی در سطح ملی و استانی شد.
  • چهارشنبه 23 فروردین 1402 ساعت 2:28

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، در ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی که 24 اسفندماه 1401 در تبریز برگزار شد، از بین ۱۴۰ واحد شرکت‌کننده به ۵۲ شرکت منتخب حامی حقوق مصرف‌کنندگان گواهینامه و تندیس ویژه اهدا شد. شرکت هافمن که برای چندمین بار موفق به دریافت گواهینامه و تندیس ویژه از این جشنواره شده است امسال نیز علاوه بر منتخب استانی، به‌عنوان مجموعه برتر در رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی تقدیر شد.

مدیرعامل گروه صنعتی هافمن در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این مجموعه شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی و استانی شد، گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده یکی از شاخصه‌های اقتصاد پیشرفته و توسعه‌یافته است.

دکتر محمد حمیدیه با اشاره به اینکه رعایت حقوق مصرف‌کننده تنها در تولیدکنندگان خلاصه نمی‌شود و خود تولیدی نیز نوعی مصرف‌کننده صنایع بالادستی خود است، افزود: رعایت این استانداردها نشان‌دهنده نظم و پیشرفت یک جامعه است. واحد تولیدی می‌تواند شهروند و مصرف‌کننده خود را زیر چتر حمایتی گیرد و به مشتریان خود اطمینان خاطر دهد که از محصول عرضه‌شده با آرامش خاطر استفاده کنند.

هافمن، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است که سال‌هاست در این زمینه تلاش می‌کند. علاوه بر عنوانی که در جشنواره امسال به هافمن تعلق گرفت، در دوره‌های پیشین نیز افتخارات استانی و گواهینامه‌های طلایی به این برند اهدا شده است. هافمن با رعایت حقوق مصرف‌کننده و تولید محصولات باکیفیت به مشتری‌ها اطمینان ‌می‌دهد که آن‌ها می‌توانند در آرامش خاطر از محصولات برند هافمن استفاده کنند.


ثبت نظر

ارسال