تجلیل از مجموعه هافمن در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه‌ کار و تولید

‌پنجره‌ایرانیان؛ در سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه‌ کار و تولید استان آذربایجان شرقی از مجموعه هافمن با اهدای 4 جایزه تقدیر به عمل آمد.
  • پنجشنبه 27 بهمن 1401 ساعت 4:34

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، با نهایت افتخار اعلام می‌داریم که مجموعه هافمن موفق به دریافت جایزه‌های «واحد نمونه، کارگروه نمونه، روابط عمومی نمونه و کارگر نمونه» از سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه‌ کار و تولید شده است.

این جشنواره در راستای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و کارآفرینی در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش اقتصادی برگزار می‌شود.

با توجه به ماده 195 قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه، هرساله با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی برگزار می‌شود.

منتخبین این جشنواره جهت رقابت در مرحله ملی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید کشور ارجاع و موردبررسی قرار گرفته در صورت کسب امتیازات لازم به‌عنوان منتخب ملی معرفی خواهند شد.

گفتنی است، منتخبین و برترین‌های این جشنواره هم‌زمان با سراسر کشور در هفته کارگر در اردیبهشت‌ماه 1402 معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


ثبت نظر

ارسال