دهمین بازدید استانی از خانواده هافمن در استان آذربایجان غربی

پنجره‌ایرانیان؛ تیم ویژه هافمن در دهمین بازدید استانی خود از نمایندگان و مونتاژکاران هافمن در استان آذربایجان غربی بازدید کرد.
  • یکشنبه 20 شهریور 1401 ساعت 14:7

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، در این بازدیدها که با هدف تکریم خانواده هافمن در سراسر ایران انجام می‌شود، تیم ویژه مدیریتی هافمن متشکل از مدیران اداره فروش و بازاریابی، رسیدگی به امور مشتریان و روابط عمومی و تبلیغات با شعار «هافمن، خانواده‌ای به وسعت ایران» از نمایندگان و مونتاژکاران هافمن در استان‌های مختلف کشور دیدار می‌کنند.

گفتنی است، این تیم در دهمین دیدار استانی خود که از نمایندگان و مونتاژکاران استان آذربایجان غربی انجام شد، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های نمایندگان و مونتاژکاران این استان نشست و در راستای حل کردن برخی مسائل، همفکری و هم‌اندیشی مشترک صورت گرفت. شناسایی مشتریان ویژه هافمن، شنیدن نظرات مشتریان به‌صورت حضوری، رفع موانع و مسائل تولیدی و تجهیز و به‌روزرسانی ادوات کارگاه‌ها از اصلی‌ترین اهداف در نظر گرفته‌شده برای این بازدید بود.

در پایان این دیدارهای صمیمی لوح ویژه هافمن، جهت قدردانی از زحمات اعضای خانواده هافمن در سراسر ایران، به‌رسم یادبود از طرف دکتر محمد حمیدیه، تقدیم اعضای خانواده هافمن در استان آذربایجان غربی شد.


ثبت نظر

ارسال