ضرورت توسعه پنجره‌های دوجداره و نماهای مدرن

پنجره‌ایرانیان؛ این روزها شهر پر از ساختمان‌های بلند زیبایی است که نماهای جذاب شیشه‌ای خاص دارند؛ اما باوجود تنوعی که در ساخت ساختمان‌ها و نمای آنها وجود دارد، نماهای شیشه‌ای مدرن و به‌خصوص پنجره‌های دوجداره جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند. در این میان نباید ناگفته بماند نمای ساختمان و زیبایی آن بخشی از زیبایی شهر ما است، بنابراین در انتخاب بهترین نمای ساختمانی باید به انتخاب پنجره آن دقت کافی کرد.
  • شنبه 22 آبان 1400 ساعت 11:13

به گزارش ایران کالا، شرکت پنجره دوجداره سمیر با برند تجاری سالکو یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید و ارائه انواع پنجره دوجداره است که علاوه بر ارائه انواع دروپنجره‌های دوجداره یوپی‌وی‌سی، خدماتی ازجمله نصب و اجرای نمای ساختمان را هم به بازار ارائه می‌دهد. از دیگر محصولات و خدماتی که این برند ارائه می‌دهد می‌توان به جان‌پناه‌ها (هند ریل‌ها)، انواع سایبان (لوور و شاتر) و سقف‌های شیشه‌ای اشاره کرد.

میثم صالح‌آبادی، مدیرعامل سالکو گفت: شرکت پنجره دوجداره سمیر با برند تجاری سالکو از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر تهران و در زمینه تولید و اجرای نماهای مدرن ساختمانی ازجمله کرتین‌وال، فریم‌لس، اسکای‌لایت، سایبان و... آغاز کرده است. این شرکت در حال حاضر توانسته با ارائه و تولید بهترین پنجره‌های دوجداره که به‌صورت کاملا اتوماتیک تولید می‌شود شهرت خوبی در میان پیمانکاران ساختمانی کسب کند.

وی افزود: این شرکت به خریداران علاوه بر تامین پنجره دوجداره موردنیاز، مشاوره، نصب و اجرای نمای ساختمان را هم ارائه می‌دهد و کمک می‌کند پیمانکاران و صاحبان ساختمان‌ها بتوانند بدون سردرگمی بهترین گزینه را برای نمای ساختمان‌ها انتخاب کنند.

به گفته وی، سالکو در حال حاضر برای بیش از ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: پنجره‌های دوجداره یکی از محبوب‌ترین پیشنهادهای این شرکت است که بسیار مقاوم هستند و عایق‌بندی خوبی دارند و حتی قیمت آنها نسبت به باقی محصولات مشابه در بازار بسیار مناسب است. نکته مهمی که باعث شده پنجره‌های دوجداره سالکو یکی از پنجره‌های موردقبول باشد این است که پنجره‌های این برند در انواع مختلفی از پروفیل با کیفیت بالا ازجمله پروفیل آلومینیومی، یوپی‌وی‌سی و Alu-Wood به بازار ارائه می‌شود. از دیگر نکات جالب این است که پنجره‌های ارائه‌شده سالکو متناسب با هر خانه و هر ساختمان و در هر شرایط آب و هوایی ساخته می‌شود و درنهایت در هر پروژه با کمک مهندسان این مجموعه نصب و ارائه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه سالکو همچنین اجرای نماهای شیشه‌ای و نماهای مدرنی را تاکنون در پرونده کاری خود داشته است. انواع نمای شیشه‌ای ساختمان که این مجموعه توانایی اجرا و پیاده‌سازی آن را دارد شامل نمای شیشه‌ای فریم‌لس، نمای شیشه‌ای اسپایدر، نمای دوپوسته و نمای شیشه‌ای کرتین‌وال است.

وی گفت: سالکو تاکنون بیش از ۲۰ پروژه بزرگ را انجام داده که از میان آنها می‌توان به پروژه اداری ساختمان کارگزاری بانک سپه در تهران، پروژه تجاری منیریه تهران، پروژه مروارید غرب، پروژه مرکز خرید ۱۶۰ هزار متری آفتاب مشهد، پروژه برج‌های ۲۵ طبقه شهید خرازی تهران، پروژه مجتمع تجاری سلام قم، پروژه مجموعه ورزشی استخر انقلاب، مجتمع تجاری اقامتی امام رضا (ع) در مشهد، پروژه دهکده گلف سرزمین ایرانیان و بسیاری پروژه‌های دیگر اشاره کرد.


ثبت نظر

ارسال