طرح توسعه شهرک زواره‌ای؛ تولیدکننده آلومینیوم هوافضا تایید شد

پنجره‌ایرانیان؛ فرماندار رباط‌کریم با بیان طرح توسعه شهرک زواره‌ای که تولیدکننده آلومینیوم صنایع ازجمله هوافضا است، گفت: باوجود تنگناهای اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان رباط‌کریم، تهدیدها را به فرصت شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های نهفته تبدیل کردند و با اجرای این طرح 900 فرصت شغلی نیز ایجاد می‌شود.
  • دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 14:43

به گزارش ایرنا، فرمانداری شهرستان رباط‌کریم با بیان افزایش طرح توسعه ۵ هکتاری کارخانه میهن آلومینیوم غدیر واقع در شهرک صنعتی زواره‌ای بیان کرد: پیرو بازدید روز یازدهم ماه جاری از کارخانه آلومینیوم که جزو تولیدکنندگان و صادرکنندگان قطعات موردنیاز سازمان هوافضا، صنایع موشکی و سایت‌های هسته‌ای در کشور است، نیاز به طرح توسعه برای اشتغال‌زایی در سال جهش تولید در دستور کار قرار گرفت که با رایزنی‌های انجام‌شده، مجوز این مهم با مشارکت ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی به وقوع پیوست.

نماینده عالی دولت با اشاره به جزییات طرح توسعه کارخانه مذکور، عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه ۵ هکتاری این شهرک صنعتی که یک طرح ملی است، اشتغال‌زایی ۷۰۰ نفر در سال جهش تولید در شهرستان فراهم می‌شود. کما این‌که سرمایه در گردش آن برای تامین ۱۵۰ تن مواد موردنیاز با هزینه‌ای کیلویی ۶۰ هزار تومان به‌طور کامل در داخل کشور فراهم می‌شود.

گفتنی است، در این کارخانه اکنون ۲۰۰ نفر به‌صورت دو شیفته مشغول به فعالیت هستند.


ثبت نظر

ارسال