گردهمایی مشترک آکپا و آلاکس در هتل اسپیناس پالاس

پنجره‌ایرانیان؛ گردهمایی مشترک شرکت‌های آکپا ایران و آلاکس ایران 14 تیرماه 1399 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
  • سه شنبه 24 تیر 1399 ساعت 10:11

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آکپا ایران، گردهمایی مشترک شرکت‌های آکپا ایران و آلاکس ایران هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران در تاریخ ۱۴ تیرماه با حضور مدیران عامل دو مجموعه بزرگ صنعتی، مدیران ارشد آکپا و آلاکس و نمایندگان شرکت آکپا ایران از سراسر کشور در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این همایش دو شرکت به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات خود پرداختند.

این همایش با سخنرانی مهندس رضا حکیمی، مدیرعامل شرکت آکپا ایران آغاز شد. وی با اشاره به روند رشد و توسعه شرکت تاکنون و چشم‌اندازهای توسعه شرکت و ارائه خدمات و محصولات جدید، برنامه‌های آینده این مجموعه را تشریح کرد.

مهندس حکیمی در ابتدای سخنان خود ضمن معرفی شرکت اظهار داشت: شرکت آکپا ایران در طول 11 سال گذشته توانسته است از یک دستگاه پرس اکستروژن و یک خط رنگ پودری به مرحله‌ای برسد که علاوه بر راه‌اندازی خط دوم، خط سوم پرس را هم در شش‌ماهه سال جاری راه‌اندازی کند.

وی همچنین با اشاره به این‌که شرکت آکپا ایران تولید خود را از 2 هزار تن در شروع فعالیت به 10 هزار تن در سال افزایش داده است، افزود: تفاوت و تمایز اصلی شرکت آکپا ایران با دیگر شرکت‌ها استفاده از بیلت آلومینیومی استاندارد با آلیاژ خاص این شرکت است. آلیاژ استفاده‌شده در محصولات شرکت آکپا ایران، آلیاژ 6063 با آنالیز خاص است که در آنادایزینگ کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آکپا ایران با تاکید بر این نکته که پروفیل‌های آکپا ایران بیشترین میزان ایج را در بین پروفیل‌های تولیدشده در کشور دارند، گفت: ما از مواد اولیه‌ای استفاده می‌کنیم که آنالیز خاص شرکت آکپاست و خوشبختانه ایج یا سختی که پروفیل‌های آکپا دارد بین 11 تا 14 وبستر است. پروفیل‌هایی که کیفیت پایینی داشته یا ضایعاتی باشند، معمولا ایج زیر 11 وبستر دارند. همچنین دقت بالای محصولات آکپا ایران در بحث ایجینگ باعث شده که کیفیت سطحی پروفیل‌هایی که در شرکت آکپا ایران تولید می‌شود به صورتی باشد که بهترین کیفیت آنادایز را ارائه داده و از کیفیت سطحی بسیار خوبی برخوردار باشد.

مهندس حکیمی با تاکید بر این‌که رنگ پودری یا الکترواستاتیک آکپا یکی از باکیفیت‌ترین رنگ‌های استفاده‌شده در بازار است، افزود: در بحث خط رنگ پودری یا الکترواستاتیک ما از رنگ‌های ترایبو استفاده می‌کنیم. استفاده از این رنگ یکی از نقاط تمایز شرکت آکپا ایران با سایر شرکت‌هاست که بهترین کیفیت رنگ را ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آکپا ایران در پایان با تشکر از حاضران در گردهمایی اظهار کرد: امیدواریم به‌زودی با برگزاری یک گردهمایی بزرگ با حضور تمامی نمایندگان و عاملیت‌های محترم فروش آکپا ایران از سراسر کشور در تبریز، میزبان شما عزیزان باشیم.

در ادامه مهندس فرید حسینی به‌عنوان کارشناس فنی، با معرفی کامل محصولات شرکت آکپا ایران، مزایا و برتری‌های این محصولات را نسبت به سایر برندها توضیح داد.

همچنین در بخشی از برنامه تعدادی از انیمیشن‌های آموزشی تولیدشده توسط واحد طراحی شرکت رونمایی شد که مورد استقبال گرم حاضران در مراسم قرار گرفت. این انیمیشن‌های آموزشی که برای اولین بار در کشور به‌صورت جامع برای کلیه سیستم‌ها و در شرکت آکپا ایران تولید می‌شود، از طریق وب‌سایت جدید شرکت که به‌زودی به بهره‌برداری کامل می‌رسد، در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

این همایش با سخنرانی مدیران ارشد شرکت آلاکس ایران و شرکت آذر صنعت نورلو ادامه یافت.

گفتنی است، این گردهمایی با میزبانی نمایندگی ملائی، نماینده شرکت آکپا ایران در استان البرز و همکاری روابط عمومی شرکت‌های آکپا و آلاکس برگزار شد.


ثبت نظر

ارسال