هم‌زمان با برگزاری همایش روز جهانی استاندارد صورت می‌گیرد؛

تجلیل از وین‌تک به‌عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد

پنجره‌ایرانیان؛ هم‌زمان با برگزاری همایش روز جهانی استاندارد از مجموعه تولیدی صنعتی وین‌تک به‌عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد تجلیل می‌شود.
  • یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 20:48

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وین‌تک، هم‌زمان با برگزاری همایش روز جهانی استاندارد به میزبانی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی از گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) به مدیریت مهندس کاوه خداپرست به‌عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد تجلیل به عمل خواهد آمد.

اندیشه تشکیل سازمان بین‌المللی استاندارد که مقر آن در ژنو است در چهاردهم اکتبر سال 1947 در نشست روسای موسسه‌های استاندارد بیست‌وپنج کشور در لندن شکل گرفت. از سال 1970، چهاردهم اکتبر برابر با 22 مهر به نام روز جهانی استاندارد تعیین و نام‌گذاری شد.

همایش روز جهانی استاندارد به میزبانی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی روز سه‌شنبه 14 آبان 1398 در تبریز برگزار شده و از واحدهای نمونه کیفی استاندارد در استان آذربایجان شرقی تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، ۱۹ مردادماه گذشته، سرکار خانم نیره پیروزبخت، رئیس اداره ملی استاندارد ایران در کارخانه وین‌تک، بزرگ‌ترین واحد تولیدی پروفیل یو.پی.وی.سی کشور، حضور پیدا کرد. در این بازدید سرکار خانم آقاپور نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صنایع استانداری و مدیرکل اداره استاندارد آذربایجان شرقی و تعدادی دیگر از مسئولان و نیز اصحاب جراید و رسانه‌ها خانم پیروز بخت را همراهی می‌کردند.

 

 


ثبت نظر

ارسال