شرکت اوزل نماینده انحصاری آلفورال در تهران

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت اوزل (OZEL) نمایندگی انحصاری توزیع و فروش پروفیل جدید آلفورال در تهران را به دست آورد.
  • شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 22:39

شرکت اوزل موفق به کسب نمایندگی انحصاری توزیع و فروش پروفیل جدید آلفورال در داخل کشور شد. پروفیل آلفورال که به‌تازگی به بازار در و پنجره کشور معرفی‌شده است قابلیت و مزایای پروفیل‌های آلومینیوم و یو.پی.وی.سی را به‌صورت هم‌زمان دارد.

این پروفیل به‌عنوان پروفیل جایگزین برای پنجره‌های آلومینیومی و یو.پی.وی.سی معرفی‌شده است و کار کردن با آن مانند پروفیل یو.پی.وی.سی است با این تفاوت که نیاز به گالوانیزه و تسمه لولا ندارد. به همین سبب کارگاه‌های تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی بدون نیاز به خرید ماشین‌آلات تولید در و پنجره آلومینیومی و هیچ دستگاه جدیدی می‌توانند با همان دستگاه‌های یو.پی.وی.سی، با پروفیل آلفورال در و پنجره تولید کنند. در تولید در و پنجره آلفورال می‌توان از تمامی یراق‌آلات یو.پی.وی.سی موجود در بازار استفاده کرد. این موارد باعث می‌شود کارگاه‌های تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی ضمن کم شدن زمان تولید، هزینه‌های تولید را نیز کاهش داده و محصول باکیفیت‌تری به بازار عرضه کنند.

گفتنی است، پروفیل آلفورال علاوه بر داشتن زیبایی و استحکام آلومینیوم، ضد زلزله و ضد آتش بوده و به‌صورت متر طول قیمت‌گذاری می‌شود.


ثبت نظر

ارسال