عرضه پروفیل CRP plus محصول جدید بازرگانی اوزل

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تولیدی بازرگانی اوزل عرضه محصول جدید پروفیل تقویتی و فریم CRP plus را آغاز کرد.
  • دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 0:50

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی اوزل، محصول جدید پروفیل تقویتی CRP plus (جایگزین گالوانیزه) در گروه تولیدی بازرگانی اوزل تولید و به بازار عرضه می‌شود.

پروفیل‌های تقویتی CRP plus مناسب برای تمامی مقاطع یوپی‌وی‌سی با کاهش حدود ۵۰ درصدی قیمت نسبت به آهن، کاهش حدود ۳۰ درصدی وزن نسبت به آهن در ساختمان، عدم نیاز به ضدزنگ، بدون پوسیدگی، عمر مفید و طولانی، بدون آثار زنگ‌زدگی با گذشت زمان در محیط داخلی و بیرونی پنجره، دارای ابعاد استاندارد 6×4 نظام‌مهندسی، به‌آسانی در اشکال مختلف گنبدی، هلالی، بیضی، ویترینی، سینوسی و... تولید می‌شود.

پروفیل‌های CRP plus همچنین به‌عنوان فریم دور پنجره (جایگزین فریم آهنی) مورداستفاده قرار می‌گیرند. مونتاژ و دمونتاژ آسان طرح دروپنجره‌، ضریب بالای عایق‌بندی و درزگیری محیط دروپنجره، ضریب یکسان انبساط و انقباض بین فریم و دروپنجره‌، قرارگیری پنجره روی این فریم با استفاده از لبه‌های بیرون بدون کوچک‌ترین خطا در گونیا و... ازجمله خصوصیات این محصول است.

گفتنی است، گروه تولیدی و بازرگانی مهربانی (اوزل) در زمینه تولید و عرضه محصولات مرتبط با صنعت دروپنجره ازجمله پروفیل یوپی‌وی‌سی با برندهای «اوزِل‌پن» و «اوزِل‌شار» در کشور فعالیت می‌کند.

 


ثبت نظر

ارسال