عرضه شیشه‌های سانرژی توسط شیناسازه آریانا

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت شیناسازه آریانا شیشه‌های سانرژی را به بازار عرضه می‌کند.
  • یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 7:35

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از اطلاعیه شرکت شیناسازه، شیشه‌های سانرژی (سان‌انرژی) که به خاطر ظاهر فوق‌العاده و راحتی بصری مشهور هستند، بازتاب نور با گستره رنگی وسیع در سطح پایین دارند. این گستره از شیشه با پوشش سخت (Hard-Coated) با کنترل نور خورشید (نوع A طبق آیین‌نامه EN1096-1) راحتی بصری خوبی را با تلفیق عملکرد low E (پایین U value) و خصوصیات کنترل نور خورشید بالا (ضریب انتقال نور خورشید پایین) تضمین می‌کند.

این شیشه همچنین به آرشیتکت‌ها و تولیدکنندگان شیشه امکان خلاقیت فراوانی می‌دهد تا از یک شیشه به چند طریق استفاده کنند؛ شیشه تک جداره، در و پنجره‌های دو و سه جداره، لمینیت، خم، سخت شده، لعابی و غیره. به دلیل تکنولوژی پیرولیتیک، این طیف متفاوت از انواع شیشه، عملکرد نوری، انرژی و عایق گرمایشی خوبی ایجاد می‌کند و فرآوری آسانی دارد. (تکنولوژی پیرولیتیک عبارت است از پروسه صنعتی درهم شکستن مولکول‌های بزرگ پلاستیک یا لاستیک به مولکول‌های کوچک‌تر روغن، گاز و کربن سیاه)

از دیگر مزایای شیشه‌های سانرژی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دوام در انبار به مدت نامحدود

2- به دلیل ویژگی‌های Low E، مقدار U-Value این شیشه 1,8 W/SqmK است و می‌توان آن را با شیشه low E ثانویه به‌منظور کاهش بیشتر U-Value ترکیب کرد. (هر چه U-Value پایین‌تر باشد راحتی بصری بیشتر است).

3- شیشه سانرژی به دلیل ضریب انتقال نور خورشیدی پایینی که دارد هزینه‌های تهویه هوا را کاهش می‌دهد.

این شیشه برای کاربری بیرونی ازجمله نماهای ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و... مناسب است و می‌توان در تمامی پروژه‌های بزرگ و کوچک ساختمان‌سازی از شیشه‌های سانرژی استفاده کرد.

گفتنی است، شرکت شیناسازه آریانا درزمینه بازرگانی یراق‌آلات و تجهیزات شیشه و نما فعالیت می‌کند.

 


ثبت نظر

ارسال