رونمایی از محصولات جدید دکونیک در نورنبرگ

پنجره ایرانیان: شرکت دکونیک در نمایشگاه نورنبرگ 2016 محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرد.
  • یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 9:46

بر اساس اخباری که از سوی شرکت دکونیک در اختیار تحریریه پنجره ایرانیان قرار گرفت، محصولات جدید این شرکت در نمایشگاه نورنبرگ آلمان رونمایی شد.

از جمله محصولات دکونیک که در نمایشگاه دوسالانه نورنبرگ رونمایی شد، می ‏توان به درهای ورودی جدیدی اشاره کرد که با تلفیق پنل‏ های یو.پی.وی.سی و فلزی طراحی و تولید شده‏ اند. همچنین نوعی سیستم نما با تلفیق پروفیل یو.پی.وی.سی و آلومینیوم از تازه ‏‏ترین محصولاتی بود که در غرفه دکونیک در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصول ضمن بالابردن ضریب آب ‏‏بندی نمای کار شده، از قیمت بسیار مناسب ‏تری نیز نسبت به نمونه‏ های مشابه برخوردار است.

 همچنین نوعی پروفیل خاص برای پنجره ‏های فرانسوی در این نمایشگاه عرضه شد که مولیون‏ های این سیستم از عرض بسیار اندکی برخوردار بوده که به پنجره زیبایی و جلوه خاصی می ‏بخشند.

گفتنی است، نمایشگاه در و پنجره، شیشه و ماشین ‏‏آلات نورنبرگ، مصادف بود با شصتمین سالگرد راه ‏اندازی کارخانه (‏INOUTIC) آلمان که یکی از مجموعه کارخانه‏ های هولدینگ دکونیک می‏ باشد. به همین مناسبت جشنی در غرفه این شرکت در نمایشگاه برگزار گردید و ضمن بیان تاریخچه این واحد بزرگ تولیدی نمونه‏ هایی از محصولات این شرکت در معرض دید عموم قرار گرفت.


ثبت نظر

ارسال