تیغه‎های جدید مهام صنعت وارد بازار ایران شد

پنجره ایرانیان: شرکت مهام صنعت، تیغه‎های با طراحی نوین، دوام طولانی و کیفیت بسیار بالا که برپایه تکنولوژی رباتیک تولید شده است را به سبد محصولات خود اضافه کرد.
  • سه شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 10:10

مدیرعامل مهام صنعت، حسین صومعی در این خصوص به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: از ابتدای سال کار روی برند و محصولات جدیدی را در دستور کار قرار دادیم. برهمین اساس با مشتریان محصولات خود در زمینه تیغچه در ارتباط تنگاتنگ بودیم تا ضمن بررسی و رصد کامل بازار مصرف، محصولی را به سبد کالای مهام صنعت اضافه کنیم که کلیه نیازها و مشکلات مونتاژکاران و تولیدکنندگان پنجره یو.پی.وی.سی را برآورده کند.

مدیرعامل مهام صنعت که از سال 1385 فعالیت خود را در راس این مجموعه آغاز کرده است، در ادامه افزود: رویکرد ما در مجموعه مهام صنعت همواره بر پایه کیفیت بوده، و اقدام اخیر نیز قبل از هر چیز دیگری خدمت به صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی کشور است. چراکه با عرضه محصولات فاقد استانداردهای لازم و ارزان قیمت سود بیشتر و مشتریان بیشتری خواهیم داشت اما نگاه ما همواره یک نگاه دلسوزانه به این صنعت بوده و به عنوان یکی از اولین کسانی که در این صنعت فعالیت کرده، وظیفه دارم تا در ارتقاء و پیشرفت این صنعت کوشا باشم.

وی در پایان اضافه کرد: نشان تجاری و مختصات فنی این تیغه‎ها در روزهای آینده رسانه‎ای خواهد شد. اما نوید محصولی با طراحی منحصر بفردی را به مونتاژکاران می‎دهیم.


ثبت نظر

ارسال