برگزاری نمایشگاه فناوری‌های ساخت‌وساز در خردادماه

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه فناوری‌های صنعت ساخت‌وساز خردادماه امسال برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 11:46

به گزارش صما، با توجه به نیاز گسترده و روزافزون جامعه به مسکن و ناکارآمدی روش‌های سنتی ساخت‌وساز، حرکت به سمت صنعتی‌سازی و استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نوین در این حوزه ضروری است.

بهره‌گیری از روش‌های علمی، فناوری‌های نوین و مصالح جدید یکی از ضرورت‌های اساسی مدیریت مصرف انرژی، کاهش هزینه و زمان تولید و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها به شمار می‌رود؛ اما جای خالی رویدادهای تخصصی که به معرفی و شناخت روش‌ها و فناوری‌های نوین قابل‌استفاده و قابل‌اجرا در صنعت ساخت‌وساز منجر شود به‌شدت احساس می‌شود. ازاین‌رو دومین نمایشگاه فناوری‌های ساخت‌وساز به‌عنوان تنها دروازه ارتباطی گسترده صاحبان فناوری و فعالین حوزه ساخت‌وساز از ۱۶ تا ۱۹ خردادماه با حضور متخصصان و فعالان حوزه صنعت ساخت‌وساز، مدیران و انجمن‌های تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت ساخت‌وساز، رشد صنایع ساختمانی، معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان به فعالان حوزه صنعت ساخت‌وساز، معرفی روش‌ها و تجهیزات روز صنعت ساختمان، ارزیابی و بررسی فرصت‌های صادراتی و بازاریابی محصولات ساختمانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد مهم حوزه ساخت‌وساز است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به تارنمای www.ibuildshow.ir مراجعه کنند.

 

 


ثبت نظر

ارسال