صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک‌های صنعتی رایگان است

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک‌های صنعتی کاملا رایگان است که زمینه‌ساز کاهش هزینه‌های ساخت‌وساز واحدهای تولیدی می‌شود.
  • چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 10:53

به گزارش ایسنا، محمد اهلی 16 آذر در جریان بازدید از طرح‌های ساخت‌وساز در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: در هشت‌ماهه سال جاری شاهد صدور 75 فقره مجوز احداث ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل بودیم.

وی با اشاره به اینکه با صدور این مجوزها روند ساخت‌وساز این طرح‌های صنعتی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: احداث چندین طرح تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل آغاز شده است که شهرک‌های صنعتی برای ارتقای این واحدهای تولیدی و صنعتی مشوق‌های متعددی را در نظر گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از صدور 75 فقره مجوز احداث ساختمان در اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد مجوز احداث ساختمان در حدود 10 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی را شامل می‌شود که یقینا با تکمیل این طرح‌های صنعتی شاهد آغاز تولید و اشتغال‌زایی آنان در سال آینده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، ساخت‌وساز در شهرک‌های صنعتی از قانون شهرداری‌ها مستثنا است، اضافه کرد: اخذ مجوز و شروع عملیات ساختمانی در شهرک‌های صنعتی نیازی به دریافت مجوزهای جداگانه از ادارات مختلف ندارد چراکه این کار قبلا توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

اهلی تصریح کرد: هزینه صدور مجوز احداث ساختمان در شهرک‌های صنعتی کاملا رایگان است که زمینه‌ساز کاهش هزینه‌های ساخت‌وساز واحدهای تولیدی می‌شود.


ثبت نظر

ارسال