۲۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور

پنجره‌ایرانیان؛ قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور وجود دارد.
  • چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 10:23

به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی امروز یازدهم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع پروژه مسکن مهر کشور نزدیک به ۵۰ هزار واحد نیمه‌تمام در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها بیش از ۹۰ درصد است، تصریح کرد: باوجود مصوبه شورای پول و اعتبار، برخی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات متمم همکاری نمی‌کنند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: باوجود همه مشکلات عملیات اجرایی واحدهای نیمه‌تمام پروژه مسکن مهر استثنای پروژه‌هایی که معارض و پرونده قضایی دارند تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

مهرآبادی اضافه کرد: قریب به ۲۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور وجود دارد که با افزایش قیمت مسکن برخی از این واحدها متقاضی پیدا کرده و به فروش رفته‌اند.

وی بیان کرد: دولت با صرف اعتبارات قابل‌توجه بار سنگینی از انجام کار در پروژه مسکن مهر را تقبل و اجرایی کرده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این راستا قریب به ۴۸۰ مسجد، کلانتری و ۵۰۰ مدرسه از محل اعتبارات دولتی در پروژه‌های مسکن مهر احداث شده است.

مهرآبادی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی زمین موردنیاز برای ایجاد فضاهای خدماتی، درمانی، رفاهی، مذهبی، فرهنگی، امنیتی و مانند این‌ها را در سایت مسکن مهر به‌صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرای قرار می‌دهد تا نسبت به ایجاد فضاهای موردنیاز برای مهرنشینان اقدام شود.


ثبت نظر

ارسال