با همکاری مشترک فرگان آسیا و رادان پنجره صورت گرفت؛

راه‌اندازی خط لمینت پروفیل یوپی‌وی‌سی در شیراز

پنجره‌ایرانیان؛ زیبایی‌شناسی در زمان حاضر با سرعت بسیار بالایی در حال تغییر است. ذات تنوع‌طلب انسان و سرعت بالای انتقال اطلاعات و ایده‌ها در عصر تکنولوژی از دلایل افزایش سرعت تغییر در مبحث زیبایی است. بخش معماری و ساخت‌وساز نیز مستثنا نبوده و متاثر از تنوع زیادی از طرح‌ها و مدل‌های متفاوت است.
  • چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 14:30

در مبحث پنجره نیز طی 5-6 سال اخیر شاهد ظهور انواع پروفیل‌ها و برندهای مختلف هستیم که با رقابت بسیار سعی در گشودن راهی در بازار فروش کشور دارند. یکی از راه‌های رقابت، تنوع در رنگ‌ها و طرح‌های پنجره است. روکش لمینت یکی از بهترین و زیباترین فناوری‌ها جهت ایجاد سطحی چشم‌نواز در پروفیل‌های پنجره است و با توجه به تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح و به‌تبع آن اقناع سلایق متفاوت، امروزه شاهد افزایش میزان پنجره‌های لمینت شده در کشور هستیم؛ اما چگونه می‌توان از این ظرفیت موجود استفاده کرد؟

متاسفانه با شدت گرفتن روند تحریم‌های بین‌المللی و مشکلات روزافزون در تامین فویل و چسب مصرفی و صدالبته قوانین سخت واردات، این روند مهم رو به کاهش بوده و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات رویکرد به لمینت رقم خورده است. معضل دیگر که منجر به روند کاهش مصرف لمینت شده مربوط به بخش حمل‌ونقل و لجستیک این کار است. گرانی هزینه‌های حمل و بُعد مسافت، تولیدکنندگان را متحمل هزینه‌های گزاف کرده و نتیجتا، بالا رفتن قیمت تمام‌شده تاثیر بسزایی در رقابت برای فروش پنجره خواهد داشت.

خوشبختانه شرکت فرگان آسیا با تهیه زیرساخت مناسب جهت تامین مواد اولیه و همچنین دپوی قابل‌قبول برای تقریبا 20 کد فویل، مهم‌ترین چالش در این عرصه را برطرف کرده و از طرف دیگر با ایجاد سایت farganasia.com امکان استعلام قیمت، ثبت سفارش و ره‌گیری آن و دسترسی آسان به انبار مجازی به‌صورت آنلاین بسیاری از موانع مشتریان را جهت سفارش دهی و یا استعلام قیمت از میان برداشته است.

در بخش حمل‌ونقل و بُعد مسافت، شرکت فرگان آسیا به‌عنوان اولین قدم در گسترش بازار، شعبه اول خود را در شهر شیراز تا اواسط تابستان امسال راه‌اندازی خواهد کرد. شهر شیراز با پتانسیل بالا در ساخت‌وساز، معماری قوی و جایگاه محکم در استفاده از مواد و مصالح باکیفیت قاعدتا نیازمند یک خط تولید لمینت جهت ارتقاء بیشتر کیفیت و سرعت خدمات بود که این امر با مشارکت شرکت فرگان آسیا و شرکت رادان پنجره پس از رسیدن به نقاط مشترک جهت دستیابی به این مهم، آغاز شده است.

شرکت رادان پنجره با داشتن تجربه و حضور پررنگ خود در این عرصه و همچنین آشنایی کامل با این صنعت، زیرساخت‌های مناسب و رویکرد کاملا حرفه‌ای، قادر خواهد بود تمامی مجموعه‌های همکار مستقر در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و استان‌های هم‌جوار را که به دلیل فقدان مجموعه خدماتی و بُعد مسافت به خدمات لمینت دسترسی نداشتند پوشش دهد. با راه‌اندازی این خط در شیراز یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان پنجره در خصوص انجام خدمات لمینت، یعنی ارسال پروفیل با سهولت بیشتر و همچنین زمان و هزینه کمتر، عملیاتی شده و قدرت رقابت پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی را در بازار دروپنجره دوجداره تقویت خواهد کرد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال پانزدهم-شماره 177/تیر 1401

 


ثبت نظر

ارسال