با حضور جمعی از فعالان صنعت دروپنجره و نمای کشور در شیراز؛

نمایشگاه دائمی رادان پنجره افتتاح شد

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه دائمی (شوروم) محصولات شرکت رادان پنجره دراک با حضور جمعی از فعالان صنعت دروپنجره و نمای کشور در شیراز افتتاح شد.
  • یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 11:31

مجموعه رادان پنجره دراک، تولیدکننده انواع دروپنجره و نماهای آلومینیومی و یوپی‌وی‌سی از زمستان سال گذشته فعالیت خود را در شیراز آغاز کرد. این شرکت با تکیه‌بر سال‌ها حضور پررنگ و فعال مدیران خود در این صنعت، نسبت به ارائه خدمات نوین در این عرصه پیش‌قدم بوده و به فراخور نیاز مشتریان به تولید محصولات باکیفیت می‌پردازد.

اردیبهشت زیبای شیراز بهانه‌ای بود تا این مجموعه از مدیران شرکت‌های تامین کننده مواد اولیه (پروفیل و یراق‌آلات)، مجموعه‌های همکار و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان در شیراز دعوت به عمل آورد تا ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ و همه‌جانبه این عزیزان، افتتاح رسمی Show Room تخصصی خود را اعلام کند.

صحبت‌های ابتدایی با خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به میهمانان توسط جناب آقای مهندس جعفری، مدیرعامل شرکت رادان آغاز شد. ایشان با ابراز خرسندی نسبت به آغاز کار مجموعه در نیمه دوم سال گذشته، کیفیت و ارائه خدمات بهینه به مشتریان نهایی را از اهداف اصلی شرکت عنوان کرده و نسبت به تعامل سازنده با همکاران صنعت در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند.

در ادامه جناب آقای مهندس فریور، مدیریت محترم مجموعه والاد با آرزوی موفقیت برای شرکت رادان پنجره، افق روشنی را در رسیدن به اهداف این مجموعه پیش‌بینی کردند. شرکت رادوین از ابتدای سال 1401 با اخذ نمایندگی خرید پروفیل GA، یکی از نمایندگان مجموعه والاد در شیراز است.

حضور مدیران شرکت ویستابست و سیندژ و صحبت در خصوص پتانسیل‌های ساخت‌وساز در سال‌های اخیر، بخش دیگری از سخنرانی‌های این مراسم بود که با حضور آقای دکتر یعقوبی، مشاور محترم هیئت‌مدیره مجموعه ویستابست و ارائه آمارهای قابل تامل پیرامون این موضوع، توجه مدعوین را به خود جلب کرد.

بیان نقش مدیریت در مسیر صحیح پیشرفت یک سیستم، صحبت‌هایی بود که جناب آقای مهندس طباطبایی مدیر فنی شرکت زیگنیا در ایران به نمایندگی از مجموعه زرین نقش مهشاد ایراد کرد و با اشاره به تجربیات مدیران رادان پنجره در این صنعت نسبت به شکل‌گیری یک کارگروه حرفه‌ای ابراز خرسندی کردند.

راه‌اندازی خط لمینت پروفیل یوپی‌وی‌سی در شیراز

اما اتفاق قابل‌توجه در این مراسم، خبر راه‌اندازی خط لمینت یوپی‌وی‌سی تا دو ماه آینده در شیراز بود که این رویداد با همکاری مشترک شرکت فرگان آسیا و رادان پنجره صورت پذیرفته و می‌تواند نقش بسیار پررنگی در ارائه خدمات لمینت در جنوب کشور ایفا کند. اتفاقی که چالش‌های تولیدکنندگان پنجره در این منطقه از کشور در حوزه لمینت را به حداقل خواهد رساند. جناب آقای مهندس نثاری مدیرعامل محترم فرگان با اشاره به کیفیت‌های مدنظر در راه‌اندازی خط لمینت در شیراز آینده بسیار پویا و روشنی را در این همکاری متصور بودند.

در پایان جناب آقای مهندس مویدفر، رئیس هیئت‌مدیره شرکت رادان پنجره ضمن قدردانی بابت حضور مدعوین گرامی نسبت به خط‌مشی مجموعه و اهداف این شرکت مواردی را اشاره کرد که به‌اختصار به بیان آن می‌پردازیم:

ـ تمام تلاشمان این است که موضوع کیفیت از غالب اهدافمان تبدیل به شعار نشود.

ـ افتخار همکاری با مجموعه‌هایی چون والاد، ویستابست، سیندژ و زرین نقش مهشاد صرفا در راستای ارائه محصولات درخور نام مشتریان خواهد بود.

ـ سال‌ها همکــاری با دوستانی چون مهندس آزادی و مهندس البــرزی در مجموعــه وزین ایستاوین، نگاه ویژه‌ای در تولید برای ما ایجاد کرده که جا دارد بابت تمامی این سال‌ها و محبت‌ها از این عزیزان قدردانی کنیم.

ـ مجموعه رادان پنجره سعی در ایجاد یک تعامل سازنده با تمامی ارکان این صنعت را داشته تا بتواند از بیشینه راندمان تیم حرفه‌ای و خوب خود بهره‌مند شود.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال پانزدهم-شماره 176/خرداد 1401


ثبت نظر

ارسال