در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد؛

جشن دهمین سال فعالیت هونام ابزار نوین

پنجره‌ایرانیان؛ جشن دهمین سال فعالیت «شرکت هونام ابزار نوین» با حضور مدیران ارشد این شرکت، تعدادی از مدیران و همکاران این شرکت از کشور ترکیه و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی شامگاه چهارشنبه 3 بهمن‌ماه 97 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
  • یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 15:10

در ابتدای این گردهمایی که با حضور مدیران عالی‎رتبه شرکت هونام ابزار نوین، مدیران عالی رتبه GU آلمان، ACCADO و SECiL ترکیه، مهمانان عالی‎قدر داخلی و خارجی و نمایندگان این شرکت از سراسر کشور همراه بود علیرضا تقی‌زاد، مدیرعامل پرتلاش هونام ابزار نوین برای عرض خیرمقدم و خوش‌آمد گویی پشت تریبون قرار گرفت.

تقی‌زاد در سخنان کوتاهی از تمامی تولید کنندگان و همکاران شهرستان و مدیران و برندهای شرکت‌های خارجی که هونام ابزار نمایندگی آنها را در اختیار دارد برای همراهی در 10 سال فعالیت مستمر شرکت تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد این همکاری و همراهی همچنان ادامه داشته باشد و روزبه‌روز پررنگ‌تر شود.

مدیرعامل هونام ابزار نوین این گردهمایی را فرصتی برای تجدید دیدار تمامی همکاران صنعت دروپنجره کشور دانست تا به بهانه دهمین سال فعالیت شرکت هونام ابزار لحظات شاد و مفرحی را در کنار هم سپری کنند.

تقی‌زاد در پایان صحبت‌هایش خبر خوش و مژده‌ای نیز به همکاران داد به این عنوان که به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس شرکت فروش ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند که مشتریان این شرکت می‌توانند با پیگیری از دفتر مرکزی شرکت هونام ابزار نوین از شرایط این فروش ویژه مطلع شوند. گفتنی است، شرکت هونام ابزار نوین نمایندگی رسمی یراق‌آلات GU آلمان، ACCADO و SECiL ترکیه و یراق‌آلات آلومینیوم MASTER ایتالیا در ایران را در اختیار دارد.

در بخش بعدی مراسم امیر جعفری، مدیر فروش و بازاریابی شرکت هونام ابزار نوین پشت تریبون قرار گرفت و در ابتدا به همه مهمانان خیرمقدم گفتند. جعفری از اعتماد و همراهی تمامی همکاران و همراهان مجموعه هونام ابزار در 10 سال گذشته تشکر کرد و این همراهی را باعث افتخار مجموعه هونام ابزار دانست.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 137-138-اسفند97 و فروردین 98


ثبت نظر

ارسال