نمایشگاه اینترپلاستیکا در روسیه برگزار می‌‌شود

پنجره ایرانیان: نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین» از 6 تا 9 بهمن 94، در روسیه برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 9:37

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران (اینپیا)، بنابر اظهار نظر  متخصصان، یکی از راه‌های برقراری ارتباط با بازارهای کشورهای دیگر و توسعه صادرات حضور در نمایشگاه‌های بین المللی است؛ در همین راستا بازار آسیای میانه یکی از بازارهای مهم برای صنعت پلاستیک ایران به شمار می‎آید.

یکی از فرصت‌های پیش رو برای توسعه صادرات صنعت پلاستیک، «نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین» روسیه است که  مهمترین نمایشگاه صنعت برای روسیه و منطقه به شمار می‌آید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه اینترپلاستیکای مسکو، 6 تا 9 بهمن 94، (26 تا 29 ژانویه 2016) اعلام شده است. محصولات این نمایشگاه در 15 دسته از جمله: ماشین آلات و تجهیزات برای صنایع لاستیک و پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات برای آماده سازی و بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات برای اتمام، تزئین، چاپ و علامت‏ گذاری، ماشین آلات برای پردازش، ماشین آلات پس از پردازش، دستگاه جوش، ابزار /تجهیزات جنبی، اندازه‏ گیری، کنترل و تجهیزات برای آزمایش، قطعات و اجزای سازنده، مواد اولیه و تجهیزات جانبی، پلاستیک و محصولات لاستیکی، حمل و نقل، فناوری ذخیره ‏سازی برای پلاستیک و صنایع لاستیک، خدمات برای پلاستیک و صنایع لاستیک قابل دسته ‏بندی است.  

مخاطبان اصلی نمایشگاه بین‏ المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین روسیه (interplastica) را تولیدکنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان پلاستیک و محصولات لاستیکی تشکیل می‌دهند. در این نمایشگاه همچنین گروه هدف تولیدکنندگان پلاستیک و محصولات لاستیکی شامل صنایع شیمیایی، تولیدکنندگان ماشین، صنعت بسته ‏بندی، صنعت خودرو، هوافضا، برق، الکترونیک، ساخت و ساز و مسکن، تکنولوژی پزشکی، مهندسی دقیق، اپتیک، فناوری انرژی، فتوولتائیک، کشاورزی، ورزش و اوقات فراغت عنوان شده است.  

وزارت صنایع و انرژی فدراسیون، روسیه، وزارت آموزش و پرورش و علوم فدراسیون روسیه، دولت شهر مسکو و انجمن روسی صنایع شیمیایی ZAO "Roschimneft"  حامیان اصلی این نمایشگاه عنوان شده‌اند.  

 بنابر گزارش پایگاه خبری نمایشگاه بین‏ المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین روسیه در این نمایشگاه تقریبا 700 غرفه‏ دار از 32 کشور و حدود 19،000 بازدید کننده از روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع دولت در نمایشگاه شرکت می‌کنند.

  این نمایشگاه در فضایی به مساحت 12 هزار و 565 متر مربع برگزار می‌شود. علاقمندان برای ثبت نام و دسترسی به اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این نمایشگاه با آدرس مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال