تجلیل از وین‌تک در جشنواره ملی برند محبوب سال ۱۴۰۱

پنجره‌ایرانیان؛ در نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان سال ۱۴۰۱ از شرکت وین‌تک به‌عنوان برند محبوب در گروه کالایی دروپنجره یوپی‌وی‌سی تجلیل شد.
  • سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 11:21

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، جشنواره ملی برندهای محبوب مصرف‌کنندگان در قالب گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم در سال ۱۴۰۱ با محوریت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با حضور مقامات و مسئولین مرتبط و مدیران برندهای محبوب منتخب و جمعی از هواداران مردمی آن‌ها برگزار شد.

در این مراسم که ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، شرکت وین‌تک، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی به‌عنوان برند محبوب از نگاه مردم در گروه کالایی پنجره‌های یوپی‌وی‌سی معرفی شد. خانم نبوی قائم‌مقام مدیرعامل وین‌تک به نیابت از مهندس کاوه خداپرست، مدیرعامل شرکت آدوپن پلاستیک پرشین تندیس ویژه این جشنواره را دریافت کرد.

گفتنی است، منتخبین این نظرسنجی گسترده ملی بر اساس آراء مردمی در ۱۰۰ گروه کالا/خدمات به‌طور مستقیم و بی‌واسطه از طرف مردم و مصرف‌کنندگان به‌عنوان داوران اصلی این رویداد طی دوره زمانی دوماهه انتخاب شده‌اند.


ثبت نظر

ارسال