تولید و عرضه دستگاه گوشه‌زن پروفیل آلومینیوم در ماشین‌سازی طاهری

پنجره‌ایرانیان؛ ماشین‌سازی طاهری طراحی، ساخت و عرضه دستگاه گوشه‌زن هیدرولیک پروفیل آلومینیومی را آغاز کرد.
  • شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:23

به گزارش پنجره‌ایرانیان، شرکت ماشین‌سازی طاهری دستگاه گوشه‌زن پروفیل آلومینیومی هیدرولیک را همراه با صفحه لمسی برای تنظیم حرکت‌های HMI و صفحه تنظیم سرعت دستگاه با قابلیت جابه‌جا کردن ترتیب جک‌های نگه‌دارنده و گونیا، ساده‌تر شدن و دقت در تنظیم پروفیل در حالت دستی، اعلام خطاهای دستگاه و موارد جانبی دیگر تولید و به بازار دروپنجره کشور عرضه کرده است.

پرس هیدرولیک گوشه‌زن با قابلیت پرس انواع پروفیل، با کیفیت بالا در پرس و دقت زیاد توانسته است بخش عمده‌ای از نیاز سازندگان دروپنجره آلومینیوم را برطرف کند. این دستگاه با قابلیت تنظیم دقیق زاویه می‌تواند دقت بالایی را نسبت به دستگاه‌های خارجی خم آلومینیوم ایجاد کند.

پرس هیدرولیک گوشه‌زن و یا دستگاه پانچ هیدرولیکی با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا، می‌تواند چندین عمل کاری مانند مشت زدن در ورق فلزی، ورق مسطح و لوله، زاویه زنی در پروفیل U، پروفیل T، UPN، IPN و...، خم شدن، برش، تزریق، منبت‌کاری و... را انجام دهد.

دستگاه‌های تولیدی توسط ماشین‌سازی طاهری توانایی شخصی‌سازی برای نیازهای خاص هر قشر و کارگاه را نیز دارد.

گفتنی است، گروه فنی و مهندسی تراشکاری طاهری (MBT) در سال 1375 با ساخت قالب‌های سنبه و ماتریس فعالیت خود را آغاز کرده، سپس در راستای برطرف کردن نیاز تولیدکنندگان داخلی به ساخت و عرضه ماشین‌آلات تولید و مونتاژ دروپنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم روی آورده است.


ثبت نظر

ارسال