بازدید فرماندار دزفول و هیات همراه از آبایان پروفیل

پنجره‌ایرانیان؛ فرماندار ویژه شهرستان دزفول به همراه جمعی از مدیران استان خوزستان از گروه تولیدی آبایان پروفیل بازدید به عمل آورند.
  • پنجشنبه 23 مرداد 1399 ساعت 0:28

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آبایان، علی فرهمندپور، فرماندار ویژه شهرستان دزفول، امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و هیئت همراه از آخرین دستاوردها و فعالیت‌های گروه تولیدی آبایان پروفیل در زمینه تولید پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی دیدن کردند.

در این دیدار که به‌منظور آشنایی با نحوه فعالیت و گفتگو پیرامون شرایط کاری و مشکلات این واحد تولیدی صورت گرفته بود مهندس مسگرنژاد، مدیرعامل گروه تولیدی آبایان پروفیل گزارشی از وضعیت فعالیت مجموعه و ظرفیت تولید و همچنین برنامه‌های طرح توسعه این مجموعه ارائه کرد.

مسگر نژاد با اشاره به پیشینه و تاریخچه فعالیت این مجموعه تولیدی صنعتی گفت: گروه تولیدی آبایان، فعالیت خود را در زمینه تولید دروپنجره در شهر دزفول در سال 1389 آغاز کرد. صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رفع نیاز فعالان صنعت ساختمان از مهم‌ترین اهداف ما برای ورود به این بخش بود لذا این مجموعه صنعتی پس از چند سال فعالیت و کسب تجارب ارزنده در این عرصه اقدام به راه‌اندازی کارخانه تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی با برند آبایان پروفیل در شهرک صنعتی شماره دو دزفول کرد.


ثبت نظر

ارسال