ابهامات برگزاری آزمون کارخانه آلومینای جاجرم

پنجره‌ایرانیان؛ خبر برگزاری چهارمین آزمون استخدامی کارخانه شمش آلومینا در حالی چندی قبل اعلام شد که هنوز جزئیات برگزاری آزمون اعلام نشده است.
  • سه شنبه 10 تیر 1399 ساعت 13:3

به گزارش می متالز، رفع معضل بیکاری و اشتغال دغدغه اصلی مردم شهرستان جاجرم است که با توجه به وجود شرکت آلومینا و شمش آلومینا بارقه امیدی در دل جوانان این شهر ایجاد کرده است.

در این مدت یک‌ساله سه آزمون استخدامی برگزار شده است و فرماندار شهرستان جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال خبر از برگزاری چهارمین آزمون استخدامی و اشتغال‌زایی برای ۱۸۵ نفر در صنعت آلومینا را داده است.

یکی از جوانان جاجرمی در شهرستان گفت: امروز با توجه به فشارهای اقتصادی حتی کسانی که شغل پایداری دارند، دچار مشکل شده‌اند چه برسد به کسانی که کار هم ندارند.

وی ابراز داشت: با توجه به ایجاد اشتغال محدود و وجود آمار بسیار بالای بیکاری و افراد جویای کار قاعدتا کار را سخت می‌کند و باوجود شرکت بزرگ آلومینا جاجرم سطح توقعات را بالا برده است. این جوان جاجرمی افزود: شرکت آلومینا می‌تواند با بومی گزینی مشکل قابل‌توجهی از جوانان جاجرمی را حل کند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین در خصوص برگزار نکردن حتی یک همایش برای معرفی شرکت‌های تابعه شمش آلومینا و شرکت‌های پایین‌دست محصولات شمش گفت: وجود شمش آلومینا در منطقه می‌تواند صدها شرکت پایین‌دست را ایجاد کند و باعث اشتغال هزار نفر شود اما متاسفانه تاکنون عزمی در مسئولین مشاهده نشده است.

 


ثبت نظر

ارسال