آلومینا جاجرم ۵۰۰ بسته معیشتی به زلزله‌زدگان اهدا کرد

پنجره‌ایرانیان؛ کمک‌های مومنانه شرکت آلومینای جاجرم در یک اقدام جهادی با تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی به کمک مددجویان زلزله‌زده آمدند.
  • شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 16:57

به گزارش فلزات آنلاین، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگویی از پیوستن شرکت آلومینای جاجرم به رزمایش ایران همدل خبر داد و گفت: این کارخانه با تهیه بسته‌های معیشتی به کمک مددجویان آسیب‌دیده از زلزله آمد.

در ادامه وی ارزش هر سبد معیشتی را ۴ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سبدهای معیشتی بین مددجویان آسیب‌دیده از زلزله گرمه و جاجرم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مجموعه مبلغ هزینه شده برای این بسته‌ها را 2 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن سرخ‌کردنی، روغن خوراکی، سویا، ماکارونی، قند و خرما است.

الهی راد خاطرنشان کرد: از مجموع بسته‌های اهدایی ۲۰۰ بسته تهیه‌شده بین مددجویان شهرستان گرمه و ۳٠٠ بسته نیز بین مددجویان شهرستان جاجرم توزیع می‌شود.

وی در ادامه از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مردم نوع‌دوست استان برای همدردی و کمک به زلزله‌زدگان شهرستان‌های گرمه و جاجرم دعوت به همکاری کرد.

وی گفت: به دنبال وقوع حادثه زمین‌لرزه گرمه و جاجرم متاسفانه تعداد زیادی از مددجویان نیازمند مایحتاج اولیه زندگی هستند که خواهشمند است به منظور دستگیری از این عزیزان از طریق کد آسان پرداخت #058*۸۸۷۷* و یا اهدای کمک‌های خود به مراکز نیکوکاری سطح استان اقدام کنند.


ثبت نظر

ارسال