برگزاری آئین رونمایی از تونل ضدعفونی‌کننده فجر در دکتر وین

پنجره‌ایرانیان؛ آئین رونمایی از تونل ضدعفونی‌کننده مدل فجر 1 در مجموعه دکتر وین برگزار شد.
  • چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 1:18

مجموعه تولیدی صنعتی دکتر وین، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی از تونل ضدعفونی‌کننده مدل فجر 1 رونمایی کرد. در این آئین که به‌منظور رونمایی و معرفی تونل ضدعفونی‌کننده مدل فجر 1 ترتیب داده شده بود جمعی از مدیران و فعالان صنعت کشور حضور داشته و گروه خبری صداوسیما نیز به انعکاس این رویداد پرداخت.

مهندس کامران حقانی، رئیس هیات ‌مدیره و مدیرعامل شرکت کاروانسرای نازنین در حاشیه این رویداد به خبرنگار پنجره‌ایرانیان گفت: تونل ضدعفونی‌کننده مدل فجر 1 یک محصول کاملا ایرانی است که با تلاش متخصصان داخلی و همت کارکنان مجموعه دکتر وین به مرحله تولید و بهره‌برداری رسیده است. امیدواریم در سالی که به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است بتوانیم گام‌های استواری در راستای عمل به این شعار و ارتقای سطح تولید و بهره‌وری صنعت کشور برداریم.

حقانی شرایط فعلی کشور و جهان را در مقابله با ویروس کرونا بسیار خطیر و حساس توصیف کرد و افزود: عبور از بحران‌هایی مانند شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و خودباوری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های صنعت کشور است و مجموعه دکتر وین تلاش می‌کند در این زمینه همواره پیش‌قدم باشد. بر همین اساس طراحی، تولید و عرضه تونل ضدعفونی‌کننده مدل فجر 1 برای کمک به حفظ سلامت تمامی افراد در فضاهای مختلف در مجموعه دکتر وین انجام شده است.

 

 


ثبت نظر

ارسال