اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

کامران حقانی دعوت حق را لبیک گفت

پنجره‌ایرانیان؛ حاج کامران حقانی، مدیریت شریف شرکت کاروانسرای نازنین (دکتروین)، دعوت معبود خویش را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
  • دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 20:45

به همین مناسبت پیامی به شرح زیر از سوی مجموعه دکتروین منتشر شد:

«درگذشت غم انگیز برادر عزیزمان زنده‌یاد حاج کامران حقانی تاثیری عمیق و غمی جانکاه بر قلب و روح تمام  کارکنان شریف شرکت کاروانسرای نازنین (دکتروین) نشاند. غم از دست دادن این بزرگوار پر تلاش و خستگی ناپذیر و دلسوز بسی دردناک و ضایعه‌ای حزن‌انگیز برای دوستان و آشنایان خواهد بود. شاید این تلخ ترین خداحافظی عمرمان باشد.......

ارزش بودن انسان‌های شریف را همیشه می‌توان از اندیشه یک لحظه نبودنشان در نگاه غم‌انگیز دوستانشان به نظاره نشست. بی تردید اندوه این مصیبت سترگ در هیچ بیان و قلمی نمی‌گنجد و تنها تسلیم بودن در برابر مشیت الهی است که رنج فراقش را تحمل‌پذیر می‌کند. از ورای دیدگان حلقه بسته به اشکِ چشمانمان و با قلبی آکنده از حزن و اندوه مراتب تسلیت و تعزیت صمیمانه خود و کارکنان گروه صنعتی دکتروین را به خانواده معزز و داغدار آن عزیز به حق پیوسته اعلام می‌داریم و از خداوند رحمان آرزوی رحمت واسعه و علو درجات عالیه برای آن زنده یاد و صبر، بردباری و طول عمر با عزت و سعادت برای بازماندگان محترم آرزومندیم. ان‌شاالله روح بلند آن فقید سعید با صالحان و برادر شهیدش محشور و همجوار گردد. روحش شاد و یادش همیشه جاویدان است.»

مجموعه پنجره‌ایرانیان نیز این ضایعه‌ غمبار را را به خانواده بزرگوار ایشان، کارکنان شریف شرکت کاروانسرای نازنین (دکتروین) و فعالان صنعت دروپنجره کشور تسلیت گفته و از ایزد منان برای آن سفرکرده غفران واسعه و برای تمامی بازماندگان ارجمندشان صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت دارد.


ثبت نظر

ارسال