ششمین دوره جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد؛

«هافمن» برند محبوب سال به انتخاب مصرف‌کنندگان

پنجره‌ایرانیان؛ هافمن تندیس زرین «برند محبوب» را در ششمین جشنواره ملی برند محبوب به انتخاب مصرف‌کننده دریافت کرد.
  • چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت 20:46

هافمن در ششمین جشنواره ملی «برند محبوب» به انتخاب مصرف‌کننده که 22 مهرماه 98 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به‌عنوان برند محبوب در بخش پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی انتخاب شد و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.

در این جشنواره مصرف‌کنندگان کالا و خدمات به برندهای محبوب خود در گروه‌های مختلف کالایی رای دادند. در انتخاب برند محبوب سال 98 بیش از ۳۶۰۰ برند در معرض نظرسنجی بیش از 2 میلیون و 550 هزار مصرف‌کنندگان قرار گرفت که ۱۰ گروه آن‌ها کالای اصلی و ۱۵۲ مورد آن زیرگروه کالایی بودند. در این نظرسنجی از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور و در بازه ۵ ماهه، آرای مصرف‌کنندگان گروه‌های مختلف کالایی در خصوص ۳۶۰۰ برند ثبت شد.

ششمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان با رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد. در این دوره جشنواره، علاوه بر بازنگری کلی و به‌روزرسانی سامانه تحت وب نظرسنجی، برای اولین بار اپلیکیشن نظرسنجی برند محبوب نیز راه‌اندازی شد که به‌منظور نظرسنجی آسان‌تر و نیز دسترسی به جوایز و آفرهای جشنواره در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. همچنین این جشنواره به‌صورت کاملا رایگان برگزار شد و کلیه برندهای حاضر در نظرسنجی صرفاً بر اساس آرای مردمی مورد ارزیابی قرار گرفته و رتبه نهایی آن‌ها در نظرسنجی اعلام شد.

جشن پایانی معرفی بیش از ۹۰ برند محبوب و برتر مصرف‌کنندگان سال 98 سرانجام روز دوشنبه 22 مهرماه در تالار جابر ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و به برگزیدگان ششمین جشنواره برند محبوب، تندیس زرین برند برتر اهدا شد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال