در جشنواره امتنان از واحدهای نمونه آذربایجان شرقی؛

از مدیرعامل و خانواده بزرگ هافمن تجلیل شد

پنجره‌ایرانیان؛ در سی‌امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی از مدیرعامل و خانواده بزرگ هافمن تقدیر شد.
  • دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 12:17

به گزاش روابط عمومی هافمن، سی‌امین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه‌ها و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه 1397 با حضور سران کشوری و لشکری و سخنرانی میر احد حسینی مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

 در بخشی از این جشنواره دکتر پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با سخنرانی خود، از مشکلات و نابسامانی‎های موجود در حوزه صنعت ایران و تبریز سخن گفته و امتنان از کارگران را پشتوانه صنعت دانست.

 این همایش با سخنرانی دکتر جهانگیری، معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی و خانم ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه یافت و تمام لوح‌ها و تندیس‌های اختصاص یافته در بخش تقدیر از برترین‌ها، نصیب خانواده بزرگ هافمن شد.

دکتر حمیدیه مدیرعامل هافمن این موفقیت را باکمال افتخار به تمامی اعضا خانواده بزرگ هافمن تقدیم کرده و کسب این افتخارات را مدیون تلاش‌های بی‌شائبه تمامی اعضا خانواده بزرگ هافمن دانست.

در این جشنواره آقای یوسف شادمنش به‌عنوان کارگر نمونه و کارگروه خانواده بزرگ هافمن به‌عنوان کارگروه برتر و نمونه انتخاب شد که آقای قاسم پناهی به نمایندگی از مجموعه هافمن جایزه و لوح کارگروه نمونه را دریافت کرد. در پایان دکتر حمیدیه به‌عنوان مدیرعامل محترم هافمن تندیس واحد نمونه سال را دریافت کرد.


ثبت نظر

ارسال