والاد در دهمین نمایشگاه دروپنجره تهران عرضه می‌کند؛

رونمایی از سیستم اسلایدینگ پانوراما GS160 PD

پنجره‌ایرانیان؛ صنایع آلومینیوم والاد محصول جدید خود را بانام اسلایدینگ پانوراما با برند GA  در نمایشگاه امسال دروپنجره تهران رونمایی می‌کند.
  • چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 1:41

مدیرعامل والاد در گفتگو با پنجره‌ایرانیان ضمن اشاره به این موضوع گفت: در ادامه نوآوری‌های گلوبالوم محصول جدیدی به نام سیستم اسلایدینگ پانوراما و با نام اختصاری GS160 PD داریم که همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران در غرفه صنایع آلومینیوم والاد رونمایی خواهد شد.

محمدحسین فریور افزود: سیستم پانوراما به سیستم‌هایی اطلاق می‌شود که دیدی وسیع، کامل و تقریبا بدون محدودیت ابعادی داشته باشند و فقط وزن هر لنگه با توجه به توانایی محدود استفاده‌کننده در جابه‌جا کردن آن در حالت دستی، می‌تواند حدود 400 کیلوگرم باشد که آن هم با سیستم کشنده برقی که می‌تواند به این سیستم اضافه شود به حدود 700 کیلوگرم قابل ارتقاست.

 سیستم اسلایدینگ پانوراما که در تعداد محدودی از کشورهای دنیا وجود دارد برای اولین بار در ایران توسط این شرکت طراحی و تولید شده که با برند GA  عرضه می شود. به‌زودی توضیحات بیشتری درباره این محصول اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است، صنایع آلومینیوم والاد ازجمله مجموعه‌های فعال در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع محصولات و مصنوعات دروپنجره و نمای آلومینیومی با برند گلوبالوم در کشور است.


ثبت نظر

ارسال