مدیرعامل همارشتن کارآفرین برتر استان

پنجره‌ایرانیان؛ در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان از مهندس محسن صفائی، مدیرعامل گروه صنعتی همارشتن به‌عنوان کارآفرینان برتر تجلیل شد.
  • دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 17:2

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی همارشتن، در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان که 14 شهریورماه 97 با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات تربیت‌معلم خرم‌آباد برگزار شد، از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان تجلیل شد.

در این جشنواره از آقای مهندس محسن صفائی، مدیرعامل گروه صنعتی همارشتن نیز به‌عنوان کارآفرینان برتر در بخش صنعت استان لرستان با اهدا تندیس یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال عنوان کرد: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی ‌زمینه‌ای اساسی برای ارتقاء سطح فرهنگی جامعه است.

وی ایجاد کارآفرینی و پرورش کارآفرینان در جامعه را انجام کارهای فرهنگی دانست و عنوان کرد: با انجام اقدامات اساسی در حوزه فرهنگ و آموزش‌های لازم می‌توان انتظار تداوم پروسه کارآفرینی در جامعه را داشت.

گفتنی است، گروه صنعتی همارشتن یکی از اولین واحدهای فعال در زمینه تولید انواع محصولات پلیمری و پروفیل‌های یو.پی.وی.سی در و پنجره در کشور است.


 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال