کارگروه حقوقی انجمن در و پنجره و نما ارائه می‌دهد؛

مشاوره‌های حقوقی به‌ اعضا، در دفتر انجمن

پنجره‌ایرانیان؛ کارگروه حقوقی انجمن در و پنجره و نمای ساختمان به کلیه اعضا مشاوره‌های حقوقی ارائه می‌دهد.
  • یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 12:39

کارگروه حقوقی انجمن در، پنجره و نمای ساختمان تهران به همراه گروه مشاوران انجمن به‌منظور کمک به کلیه اعضاء و همکاران صنف در، پنجره و نما و ارائه مشاوره‌های حقوقی لازم به‌ کارفرمایان و مجریان، در دفتر انجمن حضور خواهند یافت.

در راستای تحقق برنامه‌های از پیش تعیین‌شده انجمن در، پنجره و نمای ساختمان و پس از برگزاری اولین دوره آموزشی امور حقوقی و قراردادها، کارگروه حقوقی انجمن جهت ارائه خدمات و مشاوره‌های حقوقی به کارفرمایان و مجریان، روزهای یکشنبه از ساعت 13 تا 17 در محل دفتر انجمن حضور خواهند یافت. لذا از کلیه اعضا و فعالان صنعت در، پنجره و نما دعوت به عمل می‌آید با هماهنگی قبلی از امور مشاوره‌ای و خدمات موردنیاز آن شرکت بهره‌مند شوند.

خدمات قابل‌ارائه در این جلسات به شرح زیر است:

1- مسائل قراردادی شامل: تهاتر، اختلافات قراردادی، نامه‌نگاری و مکاتبات قراردادی، آسیب‌شناسی قراردادها، مذاکرات حرفه‌ای با کارفرمایان، طرح و پیگیری دعاوی حقوقی

2- مدیریت قراردادها شامل: مدیریت قراردادها، بررسی برنامه زمان‌بندی، پیش‌بینی معضلات آتی قراردادها، مدیریت پروژه‌ها

3- مسائل کلی شامل: تهیه اسناد و مدارک مناقصات، برآورد پروژه و تجزیه بها، انحراف معیار پروژه‌های اجرایی با برآورد اولیه، موارد آیتمی در صورت‌وضعیت

4- و موارد دیگری که به نظر آن شرکت برای سایر اعضاء انجمن موردنیاز است.

گفتنی است؛ متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی درخواست کتبی خود را به نمابر 88534543 و یا آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.


ثبت نظر

ارسال