فربد نماینده انحصاری ندارد؛

پذیرش نمایندگی رسمی پروفیل فربد

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت کار تجارت فربد، با اعلام این‌که هیچ نماینده انحصاری فروش در کشور ندارد از سراسر کشور نمایندگی فعال می‌پذیرد.
  • دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 7:38

شرکت کار تجارت فربد، تولیدکننده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی در و پنجره، با اعلام این‌که هیچ نماینده انحصاری در کشور ندارد، به تولیدکننده‌های در و پنجره یو.پی.وی.سی واجد شرایط، نمایندگی اعطا می‌کند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط اعطای نمایندگی با دفتر مرکزی شرکت کار تجارت فربد تماس بگیرند.

گفتنی است، شرکت کار تجارت فربد، یکی از تولیدکنندگان باسابقه پروفیل یو.پی.وی.سی بانام تجاری فربد و دارای یکی از کامل‌ترین قالب‌های موجود در بازار پروفیل‌های ایرانی است. فربد با استفاده از ماشین‌آلات و فناوری پیشرفته کشورهای آلمان و اتریش کلیه محصولات خود را با ضمانت 10 ساله و با تاریخ تحویل 24 تا 48 ساعته به مشتریان عرضه می‌کند.


نظرات

هادی رحیمی

نمایندگی فروش

هادی رحیمی

نمایندگی فروش

هادی رحیمی

نمایندگی فروش hadi.rahimi [email protected]

سید خلیل داوری

با سلام و آرزوی موفقیت بیشتر ما تولید کننده درب وپنجره دوجداره تو شیراز هستیم و مدتی با پروفیل فربد کار میکردیم ما و مشتریان کاملا راضی بودیم ولی الان متاسفانه پروفیل فربد تو بارار شیراز نیست و ما چنتا پروژه نیمه کاره داریم لذا ازشما تقاضا دارم در صورت صلاح دید با ما همکاری کنید. با تشکر داوری [email protected]

ثبت نظر

ارسال