مؤسسه پژوهشی و آموزشی یونیدرو برگزار می‌کند؛

دوره آموزشی اصول تجارت بین‌المللی مواد معدنی

پنجره‌ایرانیان؛ موسسه یونیدرو (موسسه پژوهشی و آموزشی مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو) دوره آموزشی اصول تجارت بین‌المللی مواد معدنی برگزار می‌کند.
  • چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 17:36

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه یونیدرو، مهشید فروهی، از آغاز فعالیت بخش آموزش این موسسه خبر داد و اظهار کرد: بخش پژوهش این موسسه فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده و اکنون بخش آموزش پس از انجام تهیه بخشی از زیرساخت سازمانی حوزه آموزش خود، با برگزاری نخستین دوره تحت عنوان «اصول تجارت بین‌المللی مواد معدنی» فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: «دوره آموزشی اصول تجارت بین‌المللی مواد معدنی» اولین دوره آموزشی یونیدرو است که پس از انجام مطالعات تطبیقی با چند کشور موردنظر و منتخب، با مشاوره و همکاری کارشناسان و متخصصان حوزه آموزش و دانشکده معدن دانشگاه تهران طراحی و اجرا می‌شود.

فروهی گفت: مدرس دوره کیوان جعفری طهرانی بوده و دوره مذکور در 54 ساعت و از اواخر تیرماه 97 به مدت 6 هفته برگزار خواهد شد. در پایان دوره نیز گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

گفتنی است؛ متقاضیان می‌توانند از طریق وب‌سایت یونیدرو به آدرس Unidro.ut.ac.ir به جزییات برگزاری و ثبت‌نام آنلاین در دوره دسترسی پیدا کنند.


ثبت نظر

ارسال