هم‌زمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران؛

رونمایی از محصول جدید در گردهمایی بزرگ سیندژ

پنجره‌ایرانیان: گردهمایی بزرگ شرکت سیندژ به‌منظور رونمایی از محصول جدید سیندژ «پروفیل آلومینیوم» با حضور جمعی از فعالان صنعت در و پنجره و دیگر حوزه‌های بخش ساخت ‏ساز در سالن زرین هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
  • دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 9:7

نشست خانواده بزرگ سیندژ با حضور جمع کثیری از اهالی صنعت در و پنجره و دیگر حوزه‌های ساختمانی هم‌زمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران در شب 16 بهمن‌ماه 1396 برپا شد. در این گردهمایی پروفیل آلومینیوم به‌عنوان محصول جدید مجموعه سیندژ با شعار «نگاهی نو، محصولی نو، پروفیل آلومینیوم سیندژ» به صنعت در و پنجره ایران معرفی شد.

در ابتدای این جلسه دکتر خطیبی، رئیس هیات‌ مدیره سیندژ پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران سخنان کوتاهی ایراد کرد. دکتر خطیبی، با اشاره به فراز و نشیب‌های سال 96، از کلیه حاضران به ‏دلیل تداوم همکاری و تحمل مشکلات اقتصادی موجود در یک سال گذشته تشکر کرد.

مهندس تاجیک، مدیرعامل گروه سیندژ ایرانیان، نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این مراسم با توجه به شعار «نگاهی نو، محصولی نو، پروفیل آلومینیوم سیندژ» رونمایی از پروفیل آلومینیوم به‌عنوان فعالیت و محصول جدید سیندژ است که امیدواریم این محصول جدید بتواند بخش قابل‌توجهی از نیاز بازار را تامین کرده و همکاران ما در سراسر کشور از این محصول بهره لازم را ببرند.

مشروح این گزارش را در شماره آینده نشریه پنجره‌ایرانیان بخوانید.

 

 


ثبت نظر

ارسال