شروع فعالیت شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا در ایران

پنجره‌ایرانیان؛ با اخذ نمایندگی انحصاری شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا توسط شرکت پایدار ماشین صنعت خاورمیانه، فعالیت این شرکت در ایران آغاز شد.
  • دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 12:33

شرکت پایدار ماشین صنعت خاورمیانه با مدیریت خشایار تهرانی ضمن اخذ نمایندگی انحصاری شرکت پرتیچی اینداستریز ایتالیا، فعالیت این برند را به‌صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

شرکت پرتیچی اینداستریز در سال 1965 میلادی فعالیت خود را در شهر فلورانس ایتالیا درزمینه تولید انواع ماشین‌آلات ساخت در، پنجره و نما آغاز کرد. این شرکت از بدو شروع فعالیت به‌صورت مداوم درحال‌توسعه و ارتقای محصولات خود بوده است. رشد و توسعه کمی و کیفی، این شرکت را قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در سراسر جهان با بهترین تنوع و کیفیت کرده است. به‌منظور تامین سطح کیفی محصولات، طراحی و ساخت ماشین‌آلات تماما در کشور ایتالیا انجام می‌شود؛ این امر شرکت پرتیچی اینداستریز را به یکی از پیشتازان قدرتمند صنعت ساخت در و پنجره آلومینیوم و یو.پی.وی.سی تبدیل کرده است. این شرکت طی 50 سال فعالیت خود با ایجاد شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در 5 قاره جهان موفق به عرضه محصولات و خدمت‌رسانی به مشتریان خود در بیش از 70 کشور جهان شده است.

هم‌اینک شرکت پرتیچی اینداستریز با بهره‌مندی از تجربیات ارزنده در سایر کشورها، فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و مصمم به کسب سهم خود از بازار کشور ایران است. این شرکت قصد دارد تولیدکنندگان کشورمان را با عرضه محصولات به‌روز و ارائه بهترین شرایط قیمت و خدمات پس از فروش یاری کند.

گفتنی است، شرکت پایدار ماشین صنعت خاورمیانه، نمایندگی انحصاری شرکت 3C ایتالیا بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات خم پروفیل در جهان را نیز در اختیار دارد.



ثبت نظر

ارسال