هم‌زمان با سومین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی؛

حضور ونوس شیشه در نمایشگاه تخصصی همایش

پنجره‌ایرانیان؛ ونوس شیشه در نمایشگاه تخصصی سومین همایش ملی «ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی» حضور یافت.
  • شنبه 25 آذر 1396 ساعت 23:31

سومین همایش ملی «ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی» 20 و 21 آذرماه 96 با حضور مسئولان عالی‌رتبه وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، وزارت نیرو و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی برگزار شد.

شرکت ونوس شیشه در این همایش با تاکید بر استفاده از شیشه‌های V-Cool به‌عنوان راهکاری عملی در بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان، شرکت کرد.

شیشه V-Cool شیشه دوجداره‌ای است که مهم‌ترین ویژگی آن ضریب تبادل حرارتی پایین با محیط اطراف است. استفاده از این برند شرکت ونوس شیشه کنترل انرژی، رفتار انتخابی در برابر نور خورشید و آرامش دمایی را به ارمغان می‌آورد. خاصیت ایزولاسیون بسیار بالا در این نوع شیشه موجب عدم انتقال انرژی حرارتی محیط داخل به فضای بیرونی در فصل زمستان و درنتیجه کاهش بار حرارتی سیستم‌های گرمازا می‌شود. در فصل تابستان نیز از ورود گرمای شدید فضای بیرون به محیط داخل جلوگیری نموده و درنتیجه نزول بار سیستم‌های سرما ساز را در پی خواهد داشت. استفاده از این برند ونوس شیشه، صرفه‌جویی تا 30% در هزینه‌های تاسیساتی ساختمان و کاهش چشمگیر قبوض برق و گاز ساکنین را در پی خواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی با حضور شرکت‌های فعال درزمینه تولید و عرضه تجهیزات و فناوری‌های موثر در کاهش مصرف انرژی، از دیگر برنامه‌های این همایش بود که ونوس شیشه نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود درزمینه مصرف بهینه انرژی را در معرض دید عموم قرار داد.



ثبت نظر

ارسال