نماینده ونوس شیشه در نخستین نشست همایش نما عنوان کرد:

همایش و نمایشگاه باید دستاورد داشته باشد

پنجره‌ایرانیان؛ گیتی نوروزی، نماینده شرکت ونوس شیشه، در نخستین نشست «همایش نما، منظر شهری و ساختمان پایدار» که بهمن‌ماه سال جاری در بوستان گفتگو برگزار می‌شود، اظهار داشت: همایش‌ها باید خروجی مطلوبی داشته باشند.
  • دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 18:35

اولین جلسه همایش نما، منظر شهری و ساختمان پایدار با محوریت مصالح و جزییات اجرایی روز چهارشنبه 12 دی‌ماه با حضور اعضای معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و چند تن از تولیدکنندگان و واردکنندگان پوشش‌های ساختمان در مرکز معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد.

در همین راستا گیتی نوروزی که به نمایندگی از سوی شرکت ونوس شیشه در این نشست حضور یافته بود بابیان اینکه همایش‌ها باید خروجی مطلوبی داشته باشند گفت: شرکت ونوس شیشه تاکنون در چندین همایش و نمایشگاه تخصصی و عمومی حضور داشته اما متاسفانه خروجی مطلوبی از این رویدادها برای شرکت ما حاصل نشده است.

وی گفت: تولیدکننده باید اطمینان داشته باشد که حضور در این همایش می‌تواند خروجی خوبی برای آن داشته باشد اگرنه! چه نیازی است شرکت‌ها هزینه‌های زیادی برای حضور در این نمایشگاه‌ها بپردازند درحالی‌که به هیچ دستاوردی در این زمینه نمی‌رسند.

گفتنی است، در انتهای این نشست مقرر شد در صورت امکان زمان برگزاری این همایش به چهار روز افزایش یابد. زمان و مکان برگزاری کنونی همایش نما، منظر شهری و ساختمان پایدار 10 و 11 بهمن‏ماه 1397 در بوستان گفتگو است.

 


ثبت نظر

ارسال