همزمان با همایش انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان؛

ضیافت هافمن برای صنعتگران صنف یو.پی.وی.سی مازندران برگزار شد

پنجره ایرانیان؛ در تاریخ 15 مرداد 1396 ضیافت هافمن برای صنعتگران صنف یو.پی.وی.سی استان مازندران همزمان با همایش انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان این استان برگزار شد.
  • یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 16:22

به گزارش روابط عمومی هافمن، این شرکت در تاریخ 15 مرداد، میزبان صنعتگران برتر صنف یو.پی.وی.سی استان مازندران در شهر بابلسر بود. در این مراسم که با استقبال بسیار خوب مدعوین برگزار گردید، مدیریت فروش شرکت آقای مهندس بابک مشیرفر ضمن معرفی سبد گسترده محصولات هافمن و ظرفیت‌های این مجموعه به بیان مطالبی نیز در خصوص صنعت ساختمان و شرایط حاکم بر بازار اقتصادی کنونی کشور و لزوم تلاش، پشتکار و همت هرچه بیشتر برای گذر از دوره رکود با کمک و پشتیبانی یکدیگر پرداخت.

وجود تنوع محصولات و تولید انواع پروفیل‌های لولایی و کشویی تک‌ریل و جفت‌ریل، پروفیل اکونومی و پروفیل‌های رنگی متنوع در انواع سری‌ها، داشتن قیمت رقابتی و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا در تولید پروفیل‌های در و پنجره یو.پی.وی.سی و اجرای سیاست‌های روز از اهم موضوعات مطرح شده مدیریت فروش هافمن بود.

طی این مراسم، خودروی مربوط به جشنواره داغ پروفیل‌های یو.یی.وی.سی هافمن توسط مدیرعامل مجموعه، آقای مهندس محمد حمیدیه به برنده جشنواره که نماینده مونتاژکار استان مازندران بود، اهدا گردید.

مجمع سالانه صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان مازندران نیز در تاریخ 16مرداد ماه با حمایت هافمن در شهر ساری برگزار شد. این همایش که با حضور جمع کثیری از انبوه‌سازان و فعالان صنعت ساختمان این استان همراه بود، با ایراد سخن ریاست انجمن آقای مهندس قوپران‌لو در خصوص عملکرد انجمن طی سال جاری آغاز شد. مدیریت فروش هافمن آقای بابک مشیرفر نیز در سخنرانی کوتاه خود ضمن اشاره به حمایت هافمن از همایش‌های انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان سراسر کشور طی سال‌های اخیر، هدف از این حمایت را انجام رسالت فرهنگی و اجتماعی این شرکت اعلام داشته و خاطرنشان کرد که نقش انبوه‌سازان در رشد صنعت ساختمان‏‌های استاندارد بسیار پراهمیت می‌باشد. این همایش با اجرای قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیس قرعه‌کشی هافمن توسط ریاست انجمن به پایان رسید.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال