اهدا جوایز جشنواره مصرف‌کنندگان پروفیل استاندارد ایرانی و جشنواره داغ هافمن

پنجره‌ایرانیان: جوایز جشنواره داغ پروفیل‌های یو پی وی سی و همچنین جوایز قرعه‌کشی مصرف‌کنندگان پروفیل استاندارد ایرانی توسط شرکت هافمن اهدا شد.
  • دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 9:53

جوایز مربوط به «جشنواره داغ پروفیل‌های یو.پی.وی.سی» و همچنین جوایز «قرعه‌کشی مصرف‌کنندگان پروفیل استاندارد ایرانی» روز چهارشنبه 25 اسفندماه 95 طی مراسمی در محل کارخانه هافمن توسط محمد حمیدیه، مدیرعامل این مجموعه به برندگان اهدا شد.

طبق این گزارش، جشنواره داغ پروفیل‌های یو پی وی سی مختص کارگاه‌های دارای گواهینامه نمایندگی هافمن بود که در ابتدای فصل پاییز با اطلاع‌رسانی گسترده این جشنواره برای مصرف‌کنندگان پروفیل هافمن آغاز و قرعه‌کشی جوایز آن هم‌زمان با روز پایانی نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته تهران در غرفه هافمن انجام شد. جوایز در نظر گرفته‌شده برای این جشنواره، 2 دستگاه خودرو، 40 عدد سکه بهار آزادی برای 4 نفر و یک سفر کیش بود.

علاوه بر این جشنواره، هافمن طی روزهای برگزاری نمایشگاه، جشنواره‌ای برای مصرف‌کنندگان پروفیل استاندارد ایرانی باهدف حمایت و فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات استاندارد داخلی نیز برگزار کرد که تمامی مصرف‌کنندگان پروفیل‌های استاندارد ایرانی با هر برندی امکان شرکت در قرعه‌کشی و بهره‌مندی از این جوایز نفیس را داشتند. برای این جشنواره نیز که با استقبال بسیار زیادی همراه شد، یک دستگاه خودرو و 3 سفر مالزی در نظر گرفته‌شده بود.

این جوایز طی مراسمی که با حضور مدیران شرکت هافمن، نمایندگان شهرستان‌ها و جمعی از فعالین صنعت در و پنجره همراه بود به برندگان خوش‌شانس اهدا شد.

 


ثبت نظر

ارسال