با حضور انبوه‌سازان سراسر کشور در مشهد برگزار شد؛

اولین همایش ملی ساخت‌وساز و رونق اقتصادی با حمایت هافمن

پنجره‌ایرانیان: با حمایت هافمن، اولین همایش ملی ساخت‌ و ساز و رونق اقتصادی، اسفندماه 95 در شهر مشهد برگزار شد.
  • یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 10:42

اولین همایش ملی ساخت‌وساز و رونق اقتصادی توسط انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان با هدف بررسی راه‌های خروج از رکود و ایجاد رونق در بخش ساختمان و مسکن و نمایشگاه جانبی آن همزمان، روزهای 1 و 2 اسفندماه سال 95 در هتل پارس مشهد برگزار شد. این همایش سراسری با همکاری استانداری، نظام‌مهندسی، شهرداری، بانک مسکن، دانشگاه آزاد و برخی نهادهای دیگر شهر مشهد و با حضور مقامات عالی‌رتبه استانی و کشوری، تولیدکنندگان، سازندگان و انبوه‌سازان برتر کشوری، سرمایه‌گذاران و مهندسان برپا شد.

اولین همایش ملی ساخت‌وساز و رونق اقتصادی، طی دو روز و در سه بخش کاری اجرا شد. مراسم افتتاحیه همایش که ساعت 18 روز یکشنبه اول اسفندماه آغاز شد با سخنرانی مقامات و مسئولین استانی و کشوری، مجامع صنفی ساختمان، افراد صاحب‌نظر از برندهای معتبر و... در خصوص مسائل و مشکلات صنعت ساختمان و مسکن تا ساعت 21 ادامه یافت.

اجرای دو پنل در سه بخش «فنی ـ تخصصی، بین‌رشته‌ای، اجرایی ـ کاربردی» و چندین میزگرد تخصصی با حضور استادان دانشگاه تهران، علم و صنعت، دانشگاه فردوسی، دانشگاه آزاد و سایر کارشناسان و متخصصان در روز دوم همایش که از ساعت 9 صبح تا 20 شب ادامه داشت، با استقبال خوب شرکت‌کنندگان مواجه شد.

همایش از ساعت 18 روز یکشنبه اول اسفندماه در تالار رودکی هتل پارس مشهد آغاز شد. در ابتدا کریم کبیری، دبیر همایش ضمن عرض خیرمقدم به تمامی حضار و مدعوین، با ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش، برنامه‌های آتی و اهداف کلی همایش را نیز تشریح کرد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، دکتر کاراندیش، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس جمشید برزگر، رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور، مهندس محمود پژوم، رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان، مهندس احدیان، رئیس انجمن سرمایه‌گذاری و توسعه استان خراسان رضوی، محمدرضا مزجی، معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد ازجمله سخنرانان این همایش بودند.

روز دوم همایش ساخت‌وساز و رونق اقتصادی با برگزاری 3 پنل در صبح روز دوشنبه 2 اسفندماه ادامه یافت.

مهندس بابک مشیرفر، مدیر فروش هافمن نیز از جمله سخنران این همایش بود که با موضوع: «تاثیر در و پنجره‌های دوجداره در کاهش مصرف انرژی در صنعت ساختمان و کاهش هزینه‌های ساخت» به ارائه مطالب خود پرداخت.

مشیرفر در ابتدا ضمن معرفی شرکت هافمن و محصولات این مجموعه گفت: شرکت هافمن وظیفه خود می‌داند که در راستای حمایت از تولید ملی و کمک به رونق بازار و صنعت ساختمان همواره در کنار انبوه‌سازان سراسر کشور باشد و این افتخار را دارد که به‌عنوان اولین شرکت در این زمینه به هم‌وطنان خود در سراسر کشور خدمت کند.

مدیرفروش شرکت هافمن ضمن اشاره به برگزاری همایش‌های ناب‏سازی انرژی توسط مجموعه هافمن در سراسر کشور، افزود: رعایت اصول ناب‏سازی انرژی و توجه به حفظ منابع زیستی کشور از اصول اولیه تولید محصول در مجموعه هافمن است و بر همین اساس شرکت هافمن تلاش می‌کند ضمن توجه به رعایت اصول تولید استاندارد در محصولات خود، به‌عنوان مبدع طرح ناب سازی انرژی قدمی در راستای حفظ محیط‌زیست و کمک به ‌صرفه‌جویی انرژی در ساختمان‌ها بردارد.

در بخش پایانی همایش از تعدادی از افرادی که در برگزاری همایش تلاش و همکاری داشتند با اهدای تندیس زیبای سنگ فیروزه تقدیر و تشکر به عمل آمد. حسن ختام اولین همایش ساخت‌وساز و رونق اقتصادی قرعه‌کشی هافمن بود که طی آن به سه نفر از کسانی که فرم نظرسنجی و قرعه کشی را تکمیل کرده بودند به‌قید قرعه هدایای نفیسی اهدا شد.

گفتنی است، این همایش دارای «امتیاز تمدید پروانه شخص حقیقی» از سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان رضوی بود که برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌شده بود. برگزاری نمایشگاه جانبی باهدف معرفی و ایجاد ارتباط بیشتر بین شرکت‌ها و با حضور بخش‌های دولتی و غیردولتی برتر از دیگر برنامه‌های همایش بود.

 

 


ثبت نظر

ارسال