با همکاری ونوس شیشه و سیکا پارسیان برگزار شد؛

سمینار تخصصی نماهای شیشه‌ای در برج میلاد

پنجره ایرانیان: سمینار تخصصی نماهای شیشه‌ای یکشنبه 23 آبان‌ماه 95 با همکاری و اشتراک شرکت‌های سیکا پارسیان و ونوس شیشه، در برج میلاد برگزار ‌شد.
  • سه شنبه 25 آبان 1395 ساعت 9:46

سمینار تخصصی نماهای شیشه‌ای با حضور فعالان صنعت ساختمان و شرکت‌های مهندسین مشاور، یکشنبه 23 آبان‌ماه در سالن سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار ‌شد. در این سمینار که به‌منظور بررسی ابعاد سیستم‌های نمای شیشه‌ای برگزار ‌شد، سخنرانانی از ایران و خارج از ایران به ارائه مطالب خود پرداختند.

در آغاز مراسم محمدحسن نوروزی، مدیرعامل ونوس شیشه و آندره کورتل، مدیرعامل سیکاپارسیان در ایران به حاضران خوش‌آمد گفتند.

پس از خوش آمد گویی، ورنر وگنر، مدیرکل بخش نما و پنجره شرکت سیکا به‌عنوان اولین سخنران همایش پشت تریبون قرار گرفت و مطالب خود را با موضوع «ملاحظات طراحی در نمای شیشه‌ای» ارائه کرد.

در ادامه همایش میشا پاولکا، مدیرعامل شرکت پریدیمان سخنرانی خود را با موضوع «جزئیات مهندسی نمای شیشه‌ای» به حاضران ارائه کرد. سخنران بعدی همایش مهندس بهرام نوروزی، مدیر توسعه محصول شرکت ونوس شیشه بود که مطالب خود را با موضوع «شیشه: ایمنی و امنیت» بیان کرد.

بوریس کرانجویک، مدیر بخش صنعت و چسب شرکت سیکا دیگر سخنران این همایش بود که در ادامه به بیان مطالبی در موضوع «پنل سیستم سیکا تک» پرداخت.

گفتنی است، شرکت ونوس شیشه که از بزرگ‌ترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های صنعت شیشه کشور است، از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید پیشرفته‌ترین شیشه‌های ساختمانی و خودرویی آغاز کرده است.


ثبت نظر

ارسال