در حاشیه برگزاری مجمع انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران:

از دبیر انجمن تولیدکنندگان پنجره یو.پی.وی.سی تقدیر شد

پنجره ایرانیان: مجمع عمومی عادی انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران در روز 12 مرداد ماه برگزار شد.
  • سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 10:21

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران (اینپیا)، در تاریخ 12 مردادماه 1395 مجمع عمومی عادی انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران در مجتمع تفریحی بلوط برگزار شد.

این نشست که با حضور اکثر اعضای این انجمن تشکیل یافته بود، انتخاب بازرس، ارائه گزارش عملکردهای هیئت مدیره و کمیسیون ها، ارائه گزارش ترازنامه و تقدیر و اهدای عضویت افتخاری به اعضای کمیسیون‏ های انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران را در دستور کار خود داشت.

در ابتدا عباسعلی متوسلیان، رییس هیئت مدیره انجمن ملی، از شرکت الکتروهیدرولیکان و کاظم ظهیری بازرس انجمن برای حمایت مالی برگزاری مجمع، قدردانی کرد.

سپس با قرار گرفتن هیئت رئیسه در جایگاه به ریاست عیسی غریبی و حضور صالحی علا، سیدجواد میرحیدری و بیژن امینی به عنوان منشی، مجمع به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش، در رای‏‌گیری انجام شده کاظم ظهیری به عنوان بازرس اصلی و شاکری به عنوان بازرس علی‌البدل انجمن انتخاب شدند.

در ادامه آرین قصری، رییس کمیسیون روابط عمومی انجمن، گزارشی از عملکرد کمیسیون‏‌های انجمن ارائه داد.

سپس محسن صفایی برای ارائه ترازنامه در جایگاه سخنرانی قرار گرفت. وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در طول سال، مبلغ 2 میلیارد و 209 میلیون ریال درآمد داشته است که  مبلغ 45 میلیون ریال حق عضویت، 800 میلیون ریال کمک اتاق بازرگانی ایران و 494 میلیون ریال درآمد نیز حاصل از تبلیغ بوده است.

مدیر عامل شرکت همارشتن ضمن بیان این که انجمن ملی با شرکت در نمایشگاه پاکستان سعی در روند بهبود اعضای انجمن داشته است، گفت: انجمن فاقد بدهی بوده و به تمام تعهدات به سازمان‌‏های دولتی از قبیل تامین اجتماعی و دارایی، عمل کرده است.

در پایان، ضمن تقدیر از پیشروان صنایع پلاستیک و پلیمر، از مهندس وحید جلالی‏پور، دبیر انجمن تولیدکنندگان درو پنجره یو.پی.وی.سی و عضوکمیسیون فنی انجمن ملی صنایع پلاستیک تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 


ثبت نظر

ارسال