در حاشیه نمایشگاه در و پنجره تویاپ استانبول:

مالک کاله کیلیت از مدیریت نوید تجارت آرسام تقدیر کرد

پنجره ایرانیان: در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه در و پنجره تویاپ، مالک و رئیس هیئت مدیره کاله کیلیت از فعالیت ‏های شرکت نوید تجارت آرسام ایران و زحمات مدیریت این شرکت، علی خرم تقدیر و تشکر کرد.
  • یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 9:44

بنا بر اخبار رسیده از استانبول، آقای سدات اوزگور (sedat ozgur) با حضور در غرفه کاله کیلیت در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه در و پنجره تویاپ از علی خرم، مدیریت نوید تجارت آرسام، به پاس فعالیت‏ های گسترده و موفقیت ‏های شایان توجه این شرکت در سال گذشته قدردانی به‏ عمل آورد.

بر اساس این گزارش، مالک کاله کیلیت ضمن اعلام رضایت از همکاری شکل گرفته با شرکت نوید تجارت آرسام، موفقیت ‏های حاصله را مرهون اتخاذ سیاست های هوشمندانه مدیریت این شرکت آقای علی خرم، زحمات بی دریغ تیم صادرات کاله و تیم فروش شرکت نوید تجارت آرسام دانسته و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در سایه حمایت همه جانبه کاله و اداره هوشمندانه امور توسط دفتر کاله ایران برای سال‏ های متمادی ادامه یابد.

رئیس هیئت مدیره کاله کیلیت ضمن تاکید بر اهمیت مشتریان ایرانی برای ایشان و مجموعه کاله در تمامی مقاطع زمانی، یادآوری کرد که نخستین صادرات این کشور در سال 1975 به ایران انجام شده است و از این جهت خانواده اوزگور حمایت ایرانیان از محصولات شرکت کاله را هیچگاه فراموش نخواهند کرد. وی افزود: بنابراین، ما برای ادای دین خود به ایرانیان، همواره اهمیت خاصی برای آنان قائل بوده و توجهی ویژه‏ ای نسبت به آنان داریم.

آقای سدات اوزگور همچنین تجربه موفق این همکاری را زمینه توسعه همکاری های آتی برشمرد. آقای خرم نیز ضمن اعلام مراتب قدردانی خود از حمایت های بی دریغ ایشان در پیشبرد اهداف و سیاست های کلی تبیین شده، این همکاری را مایه مسرت و موفقیت مشترک دو شرکت دانست.

گفتنی است شرکت نوید تجارت ارسام به عنوان دفتر مشترک المنافع کاله کیلیت در ایران، نمایندگی انحصاری توزیع و فروش محصولات این شرکت را بر عهده دارد.

 


ثبت نظر

ارسال