کرفت مولربا انتشاراطلاعیه ‏ای به خریداران ماشین‏ آلات هشدارداد:

مراقب تحرکات فروشندگان غیرقانونی باشید

پنجره ایرانیان: شرکت کرفت مولر ایران با انتشار اطلاعیه ‏ای نسبت به فعالیت فروشندگان غیرقانونی ماشین ‏آلات کرفت مولر در بازار هشدار داد و از خریداران خواست به ماشین ‏آلاتی که خارج از سیستم کرفت‏ مولر عرضه می‏ شوند، به‏ هیچ وجه اعتماد نکنند.
  • دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 10:10

در اطلاعیه ‏ای که از سوی شرکت کرفت مولر ایران در اختیار پنجره ایرانیان گرفت، آمده است: اخیرا شنیده شده است، برخی خریداران با پیشنهاد خرید ماشین‏ آلات کرفت مولر از مجاری غیررسمی روبه‏ رو شده ‏اند. شرکت کرفت مولر ایران به‏ عنوان نماینده انحصاری فروش این ماشین ‏آلات در ایران رسما اعلام می‏ کند که تمامی این ادعاها کذب بوده و به‏ هیچ وجه امکان ورود ماشین ‏آلات نو یا استوک (کارنکرده) کرفت مولر به غیر از سیستم رسمی این شرکت وجود ندارد. از این ‏رو، ضروری است که خریداران محترمی که با چنین پیشنهاداتی مواجه می ‏شوند، از شرکت کرفت مولر استعلامات لازم را به عمل آورند، تا جلوی ضرر و زیان آنها گرفته شود.

در بخشی دیگری از این اطلاعیه آمده است: برخی از این ماشین‏ آلات متعلق به برندهای متفرقه بوده که با لوگوی کرفت مولر به بازار عرضه می ‏شوند. در برخی موارد نیز ادعای عرضه ماشین ‏آلات استوک کرفت مولر شده است. اما این ادعا نیز به‏ هیچ وجه صحت ندارد؛ زیرا شرکت کرفت‏ مولر مادر، ماشین ‏آلات را بر اساس نیاز مشتریان تولید می‏ کند و هرگز تولید استوک ندارد، بنابراین امکان ارسال یا فروش دستگاهی به‏ عنوان استوک وجود ندارد.

این اطلاعیه در خصوص معاملات ماشین ‏آلات دست دوم کرفت مولر نیز اعلام کرده است: خریداران محترم توجه داشته باشند که در برخی مواقع ماشین‏ آلات کرفت مولر که مدت ضمانت آنها منقضی شده است، به‏ عنوان دستگاه‏ های برخوردار از گارانتی به فروش می‏ رسند. با توجه به سوءاستفاده‏ های صورت گرفته، از تاریخ انتشار این خبر، کلیه معاملات دست دوم باید با اطلاع این شرکت صورت گیرد، تا امکان ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش به خریدار دستگاه دست دوم مهیا شود. در غیر این صورت، عواقب بعدی آن بر عهده خریدار خواهد بود و شرکت کرفت مولر تعهدی به ارائه خدمات نخواهد داشت. بدیهی است در خصوص این اطلاع ‏رسانی یا تضمین معامله، مجموعه کرفت مولر ایران تقاضای پورسانت، کمیسیون یا هر عنوان دیگر را از خریدار نخواهد داشت و این خدمات رایگان خواهد بود و صرفا جهت شفاف‏ سازی خدمات و جلوگیری از سوءاستفاده‏ های احتمالی می ‏باشد.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: شرکت کرفت مولر نماینده انحصاری و وکیل تام‏ الاختیار شرکت سازنده این ماشین‏ آلات در ایران است و بر اساس ضمانت‏ نامه‏ های اجرایی قرارداد فی ‏ما بین کرفت‏ مولر ایران و شرکت مادر در اتاق بازرگانی دو کشور و قوانین داخلی ثبت شده، هر ادعایی در خصوص واردات، فروش یا استوک بودن محصولات این شرکت غیرممکن می‏ باشد و ادعایی کذب تلقی خواهد شد.

 و کلیه خرید و فروش این دستگاه ‏ها در ایران از طریق دفتر مرکزی یا دفاتر این شرکت در استان‏ ها که رسما اعلام شده ‏اند، صورت می‏ گیرد. بدیهی است هرگونه معامله خارج از این روال غیرقانونی بوده و هیچگونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان وارده بر خریداران، برعهده شرکت کرفت مولر ایران نمی ‏باشد. 


ثبت نظر

ارسال