"پنجره عصر فردا" عامل فروش بست ویژن در قزوین

پنجره ایرانیان: پترو پویا گرانول آریانا، شرکت "پنجره عصر فردا" را به عنوان نماینده و عامل فروش پروفیل بست‎ویژن در استان قزوین معرفی کرد.
  • یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 9:53

شرکت پنجره عصر فردا از اول مهرماه 1394 رسما به عنوان نماینده فروش محصولات شرکت پترو پویا گرانول آریانا فعالیت خواهد کرد. به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان پترو پویا تولیدکننده پروفیل بست‎ویژن با هدف گسترش بازار و دسترسی هرچه بهتر مشتریان به محصولات خود،  اقدام به راه‎اندازی دفتر فروش در استان قزوین کرده و سرپرستی این دفتر، بر عهده شرکت پنجره عصر فردا به مدیریت ابراهیم نوروزی واگذار شده است.

بست‎ویژن که از نیمه دوم سال 93 جهت گسترش بازار مصرف و عرضه مکانیزه و گسترده محصولات خود، راه‎اندازی دپو پروفیل یا دفتر فروش در اقصی‎نقاط کشور، را در دستور کار قرارداده است، در اقدام تازه‎ایی شرکت پنجره عصر فردا را به عنوان نماینده و عامل‎فروش پروفیل بست‎ویژن در استان قزوین معرفی کرد، گفتنی است این دفتر، پس از راه‎اندازی انبار استان های خراسان، البرز، بازار آهن مکان در تهران و سایر نقاط کشور، از جمله شرکت هایی است که در 6 ماهه اول سال 94 به جمع خانواده بست ویژن پیوسته است. 

شرکت پنجره‎ عصرفردا سال های اخیر با ارائه انواع ملزومات در و پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی از جمله فعالان این صنعت در استان قزوین محسوب می شود.


ثبت نظر

ارسال