در نخستین همایش خانواده بزرگ دکتروین در استان قزوین عنوان شد:

کیفیت راهی برای خروج از بحران

پنجره ایرانیان: شرکت کاروانسرای نازنین، 7شهریورماه 1394 کلیه نمایندگان استان قزوین خود را گردهم آورد تا ضمن تقدیر و تشکر از نماینده‏ های فعال دکتر وین به تشریح و تبیین برنامه‏ های اخیر خود بپردازند.
  • چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 11:35

شرکت کاروانسرای نازنین تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی با نشان تجاری دکتر وین، در راستای ایجاد هماهنگی بیش از پیش با نمایندگان خود در استان قزوین و اعلام رسمی جدیدترین سیاست‎ها و فعالیت‎های خود، اقدام به برگزاری همایش دیگری کرد. شرکت کاروانسرای نازنین که سال گذشته همایش‎های متعددی را در چندین استان کشور ازجمله استان‎های البرز، فارس، مشهد، گیلان و غیره برگزار کرده بود؛ 7 شهریورماه 1394 در تالار اقبالی شهرستان قزوین، میزبان نمایندگان خود در این استان بود.

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان، کامران حقانی رئیس هیات ‎مدیره دکتروین در این گردهمایی با تاکید بر همدلی و وفاق بیش از پیش در بین کلیه نماینده‎ها، عنوان کرد: برند دکتروین در دو سالی که از تولید آن می‎گذرد، صاحب خوشنامی خاصی در صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی کشور شده است. وی کلیه فعالان صنعت و تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی کشور را به ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب دعوت کرد و این مهم را راهی برای عبور از بحران فعلی و رکود بازار عنوان کرد. رئیس هیات‎مدیره دکتر وین در بخش دیگری از اظهاراتش جهت صرف انرژی کمتر در ساختمان، تعویض بدون تخریب پنجره‎های قدیمی را از جمله اقدامات مهم در این راستا دانست. وی تولید پروفیل بازسازی دکتر وین را از جمله اقدامات این شرکت در راستای بهینه ‏سازی مصرف انرژی در کشور عنوان کرد.

حقانی کیفیت مناسب محصولات دکتر وین و ارائه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان را به‏ عنوان رمز ماندگاری این مجموعه برشمرد. رئیس هیات‎ مدیره دکتر وین ضمن ابراز خرسندی از توافقات به عمل آمده، چشم‎انداز روشنی را برای کشور پیش‎بینی کرد. وی در پایان بهترین تبلیغات را تبلیغ مردمی و سینه به سینه عنوان کرد.

در ادامه این گردهمایی امیر طیار مدیر روابط ‎عمومی دکتر وین در سخنان خود خبر از افزایش بودجه تبلیغات این شرکت داد. طیار در ادامه سخنان خود با اعلام افزایش 40 درصدی تبلیغات تلویزیونی، حضور بیشتر دکتر وین در رسانه ملی را نوید داد.

وی افزود: بودجه تبلیغات محیطی دکتر وین را در سال جدید 100درصد افزایش داده‎ایم و در اقدامی دیگر به فرودگاه‎های کشور وارد خواهیم شد، که در این راستا فرودگاه ساری اولین فرودگاه کشور بوده که هم اکنون تبلیغات ما در این فرودگاه قابل رویت است. در پایان خاطر نشان ساخت: حضور مستمر دکتر وین در سایت‎های خبری و جراید مرتبط با صنعت همچنان ادامه خواهد داشت. 


ثبت نظر

ارسال