تقویم نمایشگاهی کارن ماشین در سال 94

پنجره ایرانیان: شرکت کارن ماشین تولید کننده انواع ماشین آلات شیشه دوجداره تقویم نمایشگاهی خود را اعلام کرد.
  • شنبه 20 تیر 1394 ساعت 15:45

گروه توسعه سرمایه گذاری دارابی از سال 1353 تحت عنوان صنایع شیشه دارابی با هدف جذب و به کارگیری اصولی سرمایه، فعالیت خود را در زمینه ساخت و پخش شیشه‌های ساختمانی و سکوریت و تزیینی آغاز کرد و از سال 1385 به منظور گسترش و نوسازی صنایع و اشتغال زایی، فعالیت‌های خود را با راه‌اندازی خط تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی و شیشه‌های دوجداره وسعت بخشید. این گروه موفق صنعتی ایران در اطلاعیه ای رسمی برنامه و تقویم حضور در نمایشگاه های تخصصی سال 1394 را اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت، توسعه سرمایه گذاری دارابی در سال 94 با کارن ماشین حضور بسیار پررنگی در نمایشگاه‌های معتبر سراسر کشور داشته است که این حضور پر رنگ کارن ماشین به جهت تعامل بیش از پیش با همکاران و فعالان گرامی صنعت ساختمان تدارک دیده شده بود.  بنابر اعلام روابط عمومی این شرکت تولید کننده ماشین‌آلات از این میان نمایشگاه قائم شهر که در خرداد ماه سال جاری برگزار شد با توجه به بومی بودن آن از اهمیت بسیاری برخوردار بود، همچنین موجبات دلگرمی فعالان ساختمانی این خطه را فراهم  آورد.

روابط عمومی این شرکت همچنین با اعلام اینکه : در مرداد ماه با حضور در 3 نمایشگاه بسیار قوی قصد داریم که بیشتر در کنار همکاران گرامی به تبادل اطلاعات و ارانه محصولات و خدمات خود بپردازد.  

روابط عمومی کارن ماشین تقویم نمایشگاهی این شرکت را چنین عنوان کرد:

1-  نمایشگاه صنعت ساختمان کرمانشاه تاریخ 31 تیر الی 3 مرداد سالن زاگرس

2-  نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 18 الی 22 مرداد ماه

3-  نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و ماشین‌آلات تبریز 27 الی 30 مرداد ماه سالن شهریار

و همچنین در شهریور ماه نیز در نمایشگاه تخصصی در و پنجره و تجهیزات اصفهان 3 الی 6 شهریور سالن نقش جهان منتظر دیدار با مشتریان و بازدیدکنندگان خود خواهد بود. گفتنی است  هم اکنون گروه توسعه سرمایه گذاری دارابی تحت عنوان هلدینگ توسعه سرمایه گذاری دارابی متشکل از شرکت‌های کارن ماشین (تولید کننده و وارد کننده انواع ماشین‌آلات شیشه دوجداره و درب و پنجره)، ساری پن (تولید کننده در و پنجره و شیشه‌های دوجداره)، کاسپین توری ساز (تولید کننده انواع توری‌های رولینگ پشت پنجره) و توسعه پردیس (شرکت زنجیره ای، هتل،جهانگردی،رستوران و گردشگری) فعالیت دارد.


ثبت نظر

ارسال