یراق گستر نمایندگی رسمی آکادو ترکیه

  • یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 14:21

شرکت یراق گستر نمایندگی رسمی آکادو ترکیه در خصوص ویژگی های این یراق آلات به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت:

کارخانه آکادو از سال 2009 در فضایی بالغ بر 15000 متر مربع در کشور ترکیه با چشم انداز تولید محصولاتی با کیفیت بالا جهت دستیابی به یک برند ماندگار در بازارهای جهانی آغاز به فعالیت نمود. تحقیق و توسعه و تولید بوسیله تکنولوژی روز دنیا ، محصولات این کارخانه را موفق به کسب معتبرترین استانداردهای اروپا نموده است که همین امر  یراق آلات آکادو را از سایر یراق آلات ترک متمایز می گرداند. از آن جمله استاندارد RAL و IFT آلمان، Tecnalia   اسپانیا، GOS اکراین و روسیه و استاندارهای کشور ترکیه می باشد. که پس از گذراندن آزمون های مختلفی از جمله تست نمک جهت اثبات عدم زنگ زدگی، تست مقاومت در برابر فشار باد و نفوذ آب، تست های امنیتی و ماندگاری، موفق به کسب آنها شده است. آبکاری 12 میکرونی، رنگ نقره ای مات و ضمانت 12 ساله از مزایای حائز اهمیت یراق آلات آکادو و نشان از کیفیت و اعتبار این برند جهانی دارد.


نظرات

مهدی امانی

جناب آقای مرادشاهی و آقای حسینی عزیز با آرزوی موفقیت روز افزون برای مجموعه محترم یراق گستر پرشین امیدوارم همیشه شاهد موفقیت ها و دستاوردهای روز افزون شما باشیم

محمد رضا مرادشاهی

سرورارجمندجناب آقای مهندس امانی،باتشکراز حضرتعالی،آرزوی سلامتی وموفقیت برای شماوکلیه همکاران محترمتون در شرکت دکونیک و دیاکوکیش را از خداوندبلند مرتبه خواستاریم.

ثبت نظر

ارسال