فرمول جادویی دکتر وین؛ رعایت حقوق مصرف‌کننده

پنجره ایرانیان: شرکت کاروانسرای نازنین، 18 دیماه 1393 درتالار هما از شهر مقدس مشهد کلیه نمایندگان خراسان رضوی، خود را گردهم آورد تا ضمن تقدیر و تشکر از نماینده های فعال دکتر وین به تشریح و تبیین برنامه های سال جدید به پردازند.
  • شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 12:33

شرکت کاروانسرای نازنین در راستای هماهنگی و همگامی بیش از پیش با نمایندگان خود در اقصی نقاط کشور اقدام به برگزاری دو همایش دیگر کرد؛شرکت کاروانسرای نازنین که تا کنون در چندین استان کشور ازجمله استان البرز و استان فارس همایش برگزار کرده است؛ 18 دیماه 1393 درتالار هما از شهر مقدس مشهد کلیه  نمایندگان خراسان رضوی، خود را گردهم  آورد تا ضمن تقدیر و تشکر از نماینده های فعال دکتر وین به تشریح و تبیین برنامه های سال جدید به پردازند. آقای احسان امینی نماینده دکتر وین در استان خراسان رضوی برخی از مشکلات تولید کنندگان این استان را برشمرد.سپس رییس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین  کامران حقانی به تشزیح و تبیین موارد مختلفی پرداخت. همچنین نخستین همایش خانواده بزرگ دکتروین در تهران (جنوب) هم عصر روز 29 دی ماه در محل تالار قصر فیروزه برگزار شد. در این همایش هم جمعی از نمایندگان دکتروین در جنوب شهر تهران حضور داشتند. در ابتدا محمد حسن لو  نماینده دکتر وین در استان تهران (جنوب) به تشریح و تبیین برخی برنامه های این شرکت پرداخت. در ادامه این همایش به سنت همایش های خانواده ی دکتر وین آقای حقانی رییس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین ضمن تشکر از همه مدعوین و تلاشگران عرصه صنعت عنوان کرد: در دنیای اطلاعات را نمی‌توان پنهان کرد. تولید کننده موفق زوایای کار خود را پنهان نمی‌کند. وی باردیگر تصریح کرد: صداقت و درستی بهترین راه پیشرفت است و صداقت و درستی اولین اصل حرکتی دکتر وین خواهد بود و مواد اولیه خوب، تکنولوژی خوب و فکر خوب از اصول اصلی کار ماست.
حقانی که در میان نمایندگان استان خراسان سخن می‌گفت، افزود: با نگاهی به گذشت دو سال از فعالیت شرکت کاروانسرای نازنین در می‌یابیم که توجه ویژه به کیفیت و ارائه تولید مرغوب و مناسب به تولیدکنندگان محترم در و پنجره اصل انکار ناپذیر کار ماست. البته قطعا مشکلاتی هم در امر تولید پیش می‌آید که در این مسیر اجتناب ناپذیر بوده و سعی می‌کنیم تا با یاری و همفکری شما تولیدکنندگان این مشکلات را به حداقل برسانیم.  حقانی با اشاره به ضرب المثلی که می‌گوید مال بد بیخ ریش صاحب بند است، گفت: با افتخار و با صدای رسا اعلام می‌کنم که هرجا مشکلی پیش آمد پروفیل تولیدی را مرجوع کنید چرا که تصور می‌کنم این بالاترین تعهد یک تولید کننده است. رئیس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین، تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی با نشان معتبر دکتروین تاکید کرد: ما سعی داریم تا با اقتدار به جلو حرکت می‌کنیم، ما هیچ یک از رقبای خود را انکار نمی کنیم و باور داریم در بازار مصرف ایران، جا برای همه وجود دارد و ما جای هیچ کس را تنگ نمی‌کنیم. این فعال اقتصادی گفت: دکتر وین نگران تاسیس واحدهای جدید تولید پروفیل یو.پی.وی.سی نخواهد بود و برای سرمایه‌گذاران در این صنعت آرزوی موفقیت می‌کنیم. حقانی اظهار کرد: از هیچ اقدامی برای رسیدن به هف اصلی مان فروگذار نخواهیم کرد و این هدف رسیدن به بالاترین مرتبه تولید در ایران است. رئیس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین خطاب به نمایندگان و شرکت‌های تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی استفاده کننده از پروفیل دکتر وین تاکید کرد: روزی را می‌بینیم که در ایران بهترین هستیم و نام ایران و ایرانی را در جهان به نیکی مطرح کنیم، البته این مهم بدون همدلی و همفکری شما تولیدکنندگان محترم امکان‌پذیر نیست؛ چرا که پروفیل یک جزء است و این شما تولیدکننده محترم هستید که با در کنار هم قرار دادن دیگر اجزاء خوب، نهایتا به یک کل خوب و با کیفیت دست می‌یابید.
رییس هیات مدیره این شرکت تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی با تاکید به رعایت حقوق مصرف کننده افزود: حق مصرف کننده استفاده از بالاترین کیفیت، مرغوب‌ترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است و مصرف کننده سرمایه  اصلی هر تولید کننده است. حقانی تصریح کرد: ما یک فرمول جادویی در پیش گرفته‌ایم که در دنیای رقابت سعی می‌کنیم با دادن بهترین کیفیت در ساخت، بهترین کیفیت در تولید و برترین کیفیت در مونتاژ و نصب، حقوق مشتریان را تضمین کنیم.
وی در ادامه با اشاره به سیستم تبلیغاتی این شرکت اعم از تبلیغات تلوزیونی و تبلیغات محیطی بیلبورد و نصب تابلو بر سر در مغازه‌ها و کارگاه‌ها، سیستم تبلیغات سینه به سینه را از بهترین و موثرترین انواع تبلیغات برشمرد و تآکید کرد: مادامی که بر تولید خوب اصرار داشته باشیم، دهان به دهان آوازه تولید گسترش پیدا خواهد کرد.
حقانی با تاکید به فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی، این امر را در پیشگیری از فساد و بیکاری موثر دانست و افزود:  پروفیل تولیدی دکتر وین از خیلی پروفیل‌های وارداتی با کیفیت‌تراست. که این مهم را به زودی با انجام آزمایشاتی که با یاری آزمایشگاه همکار انجام خواهد شد، اثبات خواهیم کرد. ضمن اینکه محصول تولیدی ما برای دریافت نشان استاندارد توسطه اداره  مربوطه، چهار بار در سال نمونه‌برداری می‌شود.  آقای حقانی برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت آشنایی تولیدکنندگان با دانش روز تولید در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی را ازجمله اقدامات مهم دکتر وین بر شمرد و افزود: با وجود نوسانات بازار سعی داریم تا قیمت را همچنان ثابت نگه داریم.

پنجره ایرانیان/ سال هشتم اسفند و فروردین شماره 90 -89


ثبت نظر

ارسال