همارشتن کاندیدای برند ارزشمند بازار ایران

پنجره ایرانیان: شرکت همارشتن تولیدکننده ممتاز پروفیل یو.پی.وی.سی ایران به عنوان یکی از کاندیداهای یک صد برند ارزشمند بازار ایران معرفی و انتخاب شد.
  • یکشنبه 7 دی 1393

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنعت پلاستیک ایران، همزمان با برگزاری دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، 100 برند ارزشمند بازار ایران معرفی خواهند شد. در این جشنواره علاوه بر تجلیل از برندهای ارشمند ایران از قهرمانان ملی صنعت و برندهای پیشرو در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نیز تجلیل خواهد شد.
آرزو موسوی عضو هیئت مدیره شرکت «تدبیر»، که این جشنواره به ابتکار آنها برگزار خواهد شد در خصوص دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت به روزنامه دنیای اقتصاد گفت: جشنواره امسال با هدف برندسازی ملی و توجه بیش از بیش به موضوع ارزشگذاری برند و همچنین تامین منابع مالی برای صنعت کشور برگزار خواهد شد. ما در این دوره تلاش داریم تا یک صد برند ارزشمند ایرانی را انتخاب و معرفی کنیم.
بر اساس این گزارش محورهای فعالیت برندهای ایرانی در 14 گروه شامل؛ صنایع غذایی، منسوجات، لوازم خانگی، محصولات شونیده، آرایشی، بهداشت و سلولزی، بانک و بیمه، خودرو و صنایع وابسته، فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات، مبلمان و دکوراسیون داخلی، نفتی، پتروشیمی و شیمیایی، ساختمانی، دارو و تجهیزات پزشکی، خدمات، مطبوعات و خبرگزاری ها و بیمارستان ها، طبقه بندی شده اند.
دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، شنبه 20 دی ماه سال 1393، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال